معاون امور شعب و نمایندگان بیمه آسماری از شعبه قشم بازدید کرد

معاون امور شعب و نمایندگان بیمه آسماری از شعبه قشم بازدید کرد

فرزان فروزان فر معاون امور شعب و نمایندگان بیمه آسماری از شعبه قشم بازدید کرد و طی نشست صمیمانه‌ای با نمایندگان به گفت‌وگو پرداخت .

به گزارش دیوان اقتصاد, در این نشست ، سجاد حسینی رئیس شعبه قشم ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی گزارشی از روند فعالیت‌های اخیر شعبه قشم و فعالیت‌های این شعبه را به سمع و نظر حاضرین رساند .
رئیس شعبه قشم در خصوص عملکرد شعبه قشم افزود :در چند سال اخیر همواره سعی بر این داشته‌ایم که شعبه قشم ازنظر عملکرد و جذب پرتفوی جزء شعب برتر و موفق شرکت بیمه آسماری باشد و با ارائه عملکردی مطلوب و شایسته سهم به سزایی از مجموع پرتفوی این شرکت را به خود اختصاص دهد.
در ادامه معاون امور شعب و نمایندگان ضمن تشکر از زحمات کارکنان و شبکه فروش،به مسائل و مشکلات جاری و موجود پرداخت .
معاون امور شعب و نمایندگان بیمه آسماری در خصوص طرح‌های جدید درمان بیمه آسماری گفت : با توجه به اینکه طرح‌های درمانی شرکت با استقبال بسیاری از بیمه‌گذاران قرارگرفته است ،انتظار می‌رود شبکه فروش شعبه قشم که اکثراً از افراد باتجربه و قدیمی درزمینهٔ فروش هستند روی این رشته تمرکز بیشتری نمایند .
فروزان فر با اشاره به نقش نمايندگان در شركت‌هاي بيمه‌ آسماری افزود: فروش در شركت بيمه آسماری نماينده محور است و بازاريابي و آموزش صحيح شبكه فروش مي‌تواند تضمين بهبود عملكرد نمايندگان به‌عنوان بازوهاي شركت باشد.
وی در آخر تأکید کرد: شبکه فروش آسماری بایستی همواره به‌عنوان یک مشاور در کنار بیمه‌گذاران باشند و صرفاً فروش بیمه‌نامه را به‌عنوان تنها هدف خود تلقی نکنند و صداقت و اطلاعات صحیح به بیمه‌گذاران را از اولویت‌های اولیه خود بدانند .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.