نقش مجامع فصلي بر كدال بورس و افزايش قيمت سهام

نقش مجامع فصلي بر كدال بورس و افزايش قيمت سهام

برگزاري مجامع فصلي بيمه آسيا كه براي نخستين بار در صنعت بيمه كشور اتفاق افتاده است، نشان مي دهد برگزاري اين مجامع، اثرات ثمر بخشي بر كدال بورس و افزايش قيمت سهام آن داشته است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبار پولي مالي، برگزاري مجامع فصلي شركت هاي بيمه اي يكي از اقدامات موثر در صنعت بيمه‌ است كه در آن، عملكرد سرپرستي‌ها به صورت شفاف مورد ارزيابي قرار گرفته و بررسي مي شود. از اهداف مهم برگزاري مجامع فصلي بيمه‌ها، مي توان به بررسي عملكرد و تعامل شعب و سرپرستي‌ها، تعامل سرپرستي‌ها با مديريت‌هاي مختلف و ايجاد اعتماد و همدلي بين كاركنان، پاسخگويي، رصد بازارهاي منطقه اي و محلي، شناسايي نقاط قوت وضعف فعاليت ها و افزايش سهم بازار و سودآوري اشاره كرد.
در واقع مجامع فصلي، فضايي مناسب براي تعامل و بيان چالش ها و دغدغه هاي سرپرستان مناطق بيمه اي با يكديگر است تا با ارائه نظرات و بررسي راهكارها و پيشنهادها توسط سرپرستان و كارشناسان، گامي موثر در جهت پيشبرد اهداف بيمه اي كشور برداشته شود.
همچنين از نقش موثر برگزاري اين مجامع بر فعاليت هاي بيمه‌اي نمي توان غافل شد؛ به عنوان نمونه مجامع فصلي بيمه آسيا كه براي نخستين بار در صنعت بيمه كشور اتفاق افتاده است، نشان مي دهد برگزاري اين جلسات، اثرات ثمر بخشي بر كودال بورس و افزايش قيمت سهام آن داشته است.
به تازگي نيز دور دوم مجامع فصلي بيمه آسيا با حضور نايب رييس هيأت مديره و مديرعامل، اعضاي هيأت مديره، معاونان مديرعامل، مديران، سرپرستان مناطق و روساي شعب مناطق ده گانه اين شركت، برگزار شد و سرپرستان و روساي استان هاي مناطق 10 گانه به ارائه گزارشي از فعاليت هاي خود در شش ماهه نخست امسال پرداختند.
"مسعود بادين"مديرعامل بيمه آسيا، در اين مجامع بر توجه هرچه بيشتر به موضوع نظارت و كنترل، بهبود تركيب پرتفوي، توجه به بيمه هاي زندگي و لزوم تعامل مناسب با مشتريان، زيانديدگان، كاركنان و شبكه فروش و تحكيم همدلي در اين زمينه، تاكيد كرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.