نهایی شدن لایحه اصلاح نظام بانکی قبل از بررسی بودجه در مجلس

نهایی شدن لایحه اصلاح نظام بانکی قبل از بررسی بودجه در مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از نهایی شدن لایحه اصلاح نظام بانکی قبل از بررسی بودجه در مجلس خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد,علی اسماعیلی در گفتگو با ایبِنا با اشاره به آخرین خبرها از بررسی لایحه اصلاح نظام بانکی در مجلس، گفت: بررسی این لایحه تقریبا تمام شده بود، اما با توجه نظرات کارشناسی برخی مسئولان دوباره در دستور اصلاح قرار گرفته است.
نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جلسات بررسی لایحه اصلاح نظام بانکی با حضور مدیران شبکه بانکی در کمیسیون اقتصادی مجلس هر روزه برگزار می شود، افزود: با توجه به درج نظرات کارشناسی مدیران و مسئولان بانکی، به طور حتم انطباق این لایحه به وضعیت فعلی جامعه بیشتر خواهد بود.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه در حوزه اختیارات بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و همچنین مباحث مرتبط با شورای فقهی بانک مسئل مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: در بازنگری فعلی رسیدگی به این مسائل که مطالبات مسئولان بانکی است مدنظر قرار گرفته است.
اسماعیلی با بیان اینکه تمام تلاش مجلس رسیدگی نهایی به لایحه اصلاح نظام بانکی قبل از بررسی لایحه بودجه ۹۹ کل کشور است، گفت: یکی از انتقادات وارده از سوی بانک مرکزی به این لایحه ضعف استقلال بانک مرکزی در لایحه مذکور بوده که این موضوع نیز در دست بررسی است.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم، با تاکید بر اینکه نگاه های متفاوت در خصوص لایحه اصلاح نظام بانکی در کمیسیون اقتصادی مجلس بالانس خواهد شد، افزود: سعی بر این است لایحه ای جامع و بدون مشکل هر چه سریع تر مصوب شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.