بیمه دانا در محور "پاسخگویی به رسانه ها و اصلاح الگوی خدمت" برتر شناخته شد

در ششمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی

بیمه دانا در محور "پاسخگویی به رسانه ها و اصلاح الگوی خدمت" برتر شناخته شد

دوشنبه, فوریه 22, 2016 - 17:56 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت بیمه

 بیمه دانا در ششمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی در محور "پاسخگویی به رسانه ها، اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی" برتر شناخته شد.

در ششمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی

بیمه دانا در محور "پاسخگویی به رسانه ها و اصلاح الگوی خدمت" برتر شناخته شد

 بیمه دانا در ششمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی در محور "پاسخگویی به رسانه ها، اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی" برتر شناخته شد.

به گزارش بانک و اقتصاد ،این جشنواره از سال 83 هر 2 سال یک بار برگزار می شود. موضوعیت برگزاری جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی برگرفته از بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب در سال 83 است که این سال را سال پاسخگویی سه قوه به ملت ایران نامیدند. بر این اساس دستگاه های برتر از سه محور متفاوت، با داوری هیات علمی 24 نفره از اساتید برجسته دانشگاه های کشور به جامعه معرفی شدند.

در پایان ششمین جشنواره، بیمه دانا، سازمان تامین اجتماعی، وزارت علوم و بانک کشاورزی به ترتیب حائز رتبه های برتر در محور پاسخگویی به رسانه ها، اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی به مراجعین اداری شدند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.