انتشار فصلنامه الكترونیكی تازه های بیمه ایران و جهان

انتشار فصلنامه الكترونیكی تازه های بیمه ایران و جهان

فصلنامه الکترونیکی تازههای بیمه ایران و جهان ویژه پاییز 98 که حاوی جدیدترین اخبار مربوط به تحولات و رویدادهای بیمه ای و مطالب علمی–خبری است توسط پژوهشکده بیمه منتشر شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد در این شماره مطالبی در زمینه ارمغان بیمه پارامتریک: انعطاف برای کسب و کارها، راه‌ های انتقال ریسک در بررسی‌های بانک جهانی، گزارش 2019 کپجمینی و افما از فن‌آوری بیمه (اینشورتک)  و  وضعیت بیمه اتکائی در سال 2019 در گزارشی از اس‌اندپی بررسی شده اند.
همچنین پیشنهاد برای اصلاحات بیشتر IFRS17،   پوشش بیمه برای حمل و نقل و جابجائی مدرن، پنج روش برای بهبود فروش بیمه زندگی با استفاده از تجزیه و تحلیل پیشگویانه، ریسک‌های فن‌آوری زنجیره بلوکی برای بیمه‌گران و استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی تقلب در بیمه خودرو از دیگر مطالب مطرح شده در این نشریه است.
 بر پایه این گزارش مقاله علمی زنجیره بلوکی و کاربردهای آن در صنعت بیمه، معرفی دکتر اسفندیار معصومی استاد برجسته اقتصاد در دانشگاه اموری امریکا و همچنین معرفی انجمن بین المللی ناظران بیمه از دیگر مطالب این نشریه است.
لازم به ذکر است این نشریه از اواخر سال 1396 با عنوان "دو هفته نامه تازه‌هاي بيمه ايران و جهان" انتشار یافت و بعد از انتشار 66 شماره هم اکنون به صورت فصلنامه و در قالبی جدید ارائه می شود.
علاقه مندان برای دریافت این نشریه به آدرس http://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/4965/Articles/view/14651/1194  مراجعه نمایند.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.