رشد ۷۷۰ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

رشد ۷۷۰ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

شاخص بورس با رشد ۷۷۰ واحدی در پایان معاملات روز جاری به ۴۱۰ هزار و ۷۳۲ واحد رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با افزایش مواجه شدند.

افزایش شاخص ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۷۷۰ واحد رشد معادل ۰.۱۹ درصد به ۴۱۰ هزار و ۷۳۲ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۲۰۵ واحد افزایش معادل ۰.۱۹ درصد به ۱۰۹ هزار و ۶۲۲ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۸۰۲ واحد رشد معادل ۰.۶۴ درصد به ۱۲۶ هزار و ۸۱۷ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۵۳۵ واحد افزایش، معادل ۰.۶۴ درصد به ۸۴ هزار و ۶۲۸ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۰۲۳ واحد کاهش، معادل ۰.۴۲ درصد به ۴۸۳ هزار و ۴۵۳ واحد، شاخص بازار اول با ۴۲۴ واحد افزایش معادل ۰.۱۴ درصد به ۲۹۴ هزار ۷۸۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۱۷۴ واحد رشد معادل ۰.۲۶ درصد، به ۸۵۲ هزار و ۷۳ واحد رسید.

نمادهای تاثیر گذار

از سویی دیگر امروز ۴ نماد « اخابر با ۶۴۷ واحد، جم با ۴۳۹ واحد، حکشتی با ۴۲۹ واحد و وغدیر با ۳۵۹ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

رشد شاخص صنایع

این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «حمل و نقل با ۴۲۵ واحد صعود معادل ۴.۵۴ درصد به ۹ هزار و ۸۰۱ واحد، سایر معادن با ۴۵۷۱ واحد افزایش معادل ۴.۵۱ درصد به ۱۰۵ هزار ۹۰۹ واحد، محصولات کاغذ ۴۷۹۶ واحد رشد معادل ۴.۴۰ درصد به ۱۱۳ هزا رو ۶۸۱ واحد، لاستیک ۳۲۰۳ واحد افزایش معادل ۳.۵۱ درصد به ۹۴ هزار و ۵۱۶ واحد، منسوجات با ۱۲۶ واحد رشد، معادل ۲.۳۸ درصد به ۵ هزار و ۴۳۲ واحد، غذایی بجز قند با ۵۱۹ واحد افزایش معادل ۲.۳۶ درصد به ۲۲ هزار و ۵۰۴ واحد، وسایل ارتباطی با (۴۶۶) واحد افت معادل (۳.۱۹) درصد به ۱۴ هزار ۱۵۰ واحد» رسید.

بیشترین کاهش قیمت ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «کسرام، حفارس، ثامان، فلامی، لخزر، کحافظ و قهکمت» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «شسینا، قمرو، وتوشه، خچرخش، سفار، آپ و غدشت» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۵۷۴ هزار نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۲۴۴ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۰ هزار و ۷ میلیارد تومان در بورس معامله شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.