نشست هم اندیشی مدیران بانک ملت و بیمه “ما” برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران بانک ملت و بیمه “ما” برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت بیمه “ما” و کریمی مدیریت بانک ملت استان سیستان و بلوچستان برگزار و بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های بانک ملت شعبه زاهدان تاکید شد.

به گزارش دیوان اقتصاد, در این نشست که با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه “ما” ، کریمی مدیر بانک ملت استان سیستان و بلوچستان و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه “ما” برگزار شد، حجت بهاری فر ضمن تاکید بر تامین منافع ذینفعان اعم از بیمه گذاران، نمایندگان و سهامداران گفت: استقرار میزهای بیمه ای در شعب بانک و استفاده از ظرفیت های بانک ملت اهمیت بسیاری دارد.
بهاری فر افزود: مهم ترین نکته در شرکت بیمه “ما” انجام هرچه بهتر تعهدات و جلب رضایت بیمه گذاران است و در این راستا همکاران من تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات شایسته و مبتنی بر نیاز و شأن خواهند داشت.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: کسب موفقیت هایی از قبیل کسب رتبه یک توانگری مالی برای چند سال متوالی مرهون تلاش همکاران من در شرکت بیمه “ما” و الطاف اعضای هیات مدیره و حمایت های سهامداران عمده است .
کریمی مدیر بانک ملت استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب و صمیمانه شرکت بیمه “ما” با بانک ملت گفت: بانک و بیمه در کنار هم می توانند سوپرمارکت مالی بوده و نیازهای مالی در این حوزه را تامین نمایند. ما در کنار یکدیگر باید بر ارائه خدمات در شان مشتریان تاکید داشته باشیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.