پرونده هاي خسارت ثالث و ديات بيمه توسعه تا پايان سال بسته می شود

مدير عامل بيمه ايران:

پرونده هاي خسارت ثالث و ديات بيمه توسعه تا پايان سال بسته می شود

مدير عامل بيمه ايران گفت: تعداد ٧١٥٠ پرونده ثالث و ديات با مبلغ خسارت ٣٣٠ ميليارد ريال از بيمه توسعه باقي مانده است كه اميدواريم تا پايان سال تسويه و پرونده خسارتها اين شركت بسته شود.

به گزارش ديوان اقتصاد، محمد رضايي افزود: كليه ساختارها انجام شده است و پرونده ها شناسايي و حواله ها زده شده كه از طريق دادگستري اجراي احكام انجام خواهد شد و به خاطر رفاه حال زيان ديدگان هماهنگي شده تا پرداخت ديات و خسارت از طريق دادگستري شهرستان خودشان انجام شود.
مدیرعامل بیمه ایران در بیان اهمیت خدمات رسانی بیمه ای به زیان دیدگان و ایفای کامل تعهدات بویژه به ذینفعان پرونده های بیمه توسعه گفت: عزم و اراده بیمه ایران بر این است که کلیه زیاندیدگان حوادث رانندگی مرتبط با بیمه توسعه هرچه سریعتر به حقوق خود دست یافته و از بلاتکلیفی خارج شوند.
بگفته رضایی کلیه زیرساختها و فرآیند اجرایی عملیات توسط همکاران پرتلاش بیمه ایران مهیا شده و از همین امروز مبالغی در وجه اجرای احکام دادگستری پرداخت تا از طریق آن مرجع به ذینفعان و زیاندیدگان حوادث بیمه توسعه انتقال و پرداخت گردد.
رضائی که در محل ساختمان رسیدگی به پرونده های خسارت بیمه توسعه و در جمع مدیران و همکاران این مرکز حضور یافته بود؛ خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه دامنه و گستردگی تعداد و حجم پرونده ها در سطح کشور و کلیه استان ها و شهرستان-هاست به منظور رفاه حال مردم و زیان¬دیدگان و ذینفعان تمهیداتی اندیشیده شده تا زیاندیدگان و ذینفعان پرونده به محل مراجع قضایی و اجرای احکام دادگستری استان ها مراجعه و مبالغ دیات مورد نظر را دریافت نمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.