تعامل شهرداری مشهد و بانک شهر نمونه‌ای موفق در همکاری سازنده میان مدیریت شهری با بانک هاست

تعامل شهرداری مشهد و بانک شهر نمونه‌ای موفق در همکاری سازنده میان مدیریت شهری با بانک هاست

شهردار کلانشهر مشهد با بیان اینکه بانک شهر در اجرای طرح‌های مختلف در کلانشهرها و پاسخگویی به نیازهای شهروندان تاثیر بسزایی داشته است، گفت: تعامل شهرداری مشهد و این بانک ، نمونه‌ای موفق در همکاری سازنده میان مدیریت شهری با بانک هاست.

به گزارش دیوان اقتصاد،محمدرضا کلایی با تبریک یازدهمین سالگرد تاسیس این بانک ، گفت: تأمین و پشتیبانی مالی و اعتباری از پروژه های عمرانی و زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری، زمینه ای لازم و حیاتی برای خدمت رسانی به شهروندان است که مدیریت شهری همواره به آن نیازمند بوده و تحقق اهداف خود را در گرو آن می‌بیند.
وی تصریح کرد: جای امید و خرسندی است که به همت تمامی مدیران و کارشناسان خبره بانک شهر، تعامل شهرداری مشهد و این بانک، نمونه‌ای موفق و پیشرو در ایجاد ارتباط موثر و همکاری سازنده در بین بانک ها و کلان شهرهای سطح کشور و منطقه به شمار می رود.
کلایی با قدردانی از زحمات کارکنان بانک شهر، ابراز امیدواری کرد:این بانک همچنان در عرصه بانکداری مدرن، سرآمد و پایبند به اصول حرفه ای پیشرو باشد.
شهردار کلانشهر مشهد در ادامه گفت: امیدوارم حضور موثر آن مجموعه در جریان تأمین و گردش منابع مالی و همکاری با این کلان‌شهر مذهبی جهان که افق دستیابی به « شهر هوشمند: شهر امید و زندگی» را برای خود ترسیم کرده است؛ در سایه عنایات حضرت علی‌ ابن موسی الرضا (ع) ادامه یابد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.