اقساط تسهیلات قرض الحسنه بانک کشاورزی سه ماه به تعویق افتاد

اقساط تسهیلات قرض الحسنه بانک کشاورزی سه ماه به تعویق افتاد

شنبه, مارس 28, 2020 - 13:13 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

در اجرای دستور العمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک کشاورزی اقساط تسهیلات قرض الحسنه مشتریان این بانک را سه ماه به تعویق انداخت.

به گزارش دیوان اقتصاد، پیرو درج خبری در یکی از رسانه ها  مبنی بر کسر اقساط تسهیلات قرض الحسنه برخی از مشتریان در بانک کشاورزی، این بانک جوابیه ای را به شرح زیر برای پایگاه خبری یاد شده ارسال کرد:

۱- بانک کشاورزی در اجرای قوانین و بخشنامه های ابلاغی پیشاهنگ و پیشگام و مجری مصوبه های قانونی است و در زمینه وصول مطالبات، سیاست همراهی و مدارا با مشتریان را محور فعالیت های خود در این حوزه قرار داده است.

۲- بر اساس بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تعویق اقساط قرض الحسنه مشتریان به مدت سه ماه این موضوع در دستور کار بانک کشاورزی قرار گرفته و دستور العمل های مربوطه به مدیریت های شعب بانک در استان ها ابلاغ شده است.

۳- اقساط کسر شده صرفا مربوط به آن دسته از مشتریانی است که گزینه دستور پرداخت (Standing order) حساب را فعال کرده اند و در تاریخ مقرر و بدون حضور در شعب، اقساط تسهیلات آنان کسر شده است.

۴- بدیهی است بر اساس بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ،مبلغ کسر شده اقساط به حساب این دسته از مشتریان باز گردانده خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.