تولید سامانه‌های نرم‌افزاری بازار سرمایه برون سپاری می شود

رئیس اداره توسعه و هوشمندسازی سازمان بورس و اوراق بهادار:

تولید سامانه‌های نرم‌افزاری بازار سرمایه برون سپاری می شود

سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف توسعه سریع سامانه‌های نرم‌افزاری و همچنین حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بخشی از فعالیت های مربوط به تحلیل و تولید سامانه‌های نرم‌افزاری را برون سپاری می کند. 

به گزارش دیوان اقتصاد،بهنام حکاک‌زاده رئیس اداره توسعه و هوشمندسازی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با سنا، ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به سرعت رشد و توسعه بازارسرمایه، ضروری است تمام خدمات و فرآیندهای سازمان الکترونیکی شوند و علاوه بر آن باید به سمت هوشمندسازی سامانه‌ها حرکت کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس از این پس اداره توسعه و هوشمندسازی سازمان بورس و اوراق بهادار با سرعت بیشتری در مسیر تولید و توسعه سامانه‌ها حرکت می کند و بر این باور است که تولید و توسعه چابک لازمه حرکت همگام با توسعه بازار سرمایه است.

حکاک زاده خطرنشان کرد: این هدف، بدون بهره‌گیری از بخش خصوصی و توان تیم‌های استارتاپی و جوانان با استعداد کشور، محقق نمی شود و از این رو، این اداره، شناسایی شرکت‌های نرم‌افزاری و استارتاپ‌های فعال در حوزه شناخت و تحلیل نرم افزارها و در حوزه توسعه و تولید را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در این مسیر تسلط کارشناسان به مفاهیم مالی و بازارسرمایه و همچنین شناخت ارکان این بازار مزیتی مهم به شمار می‌آید، افزود: به منظور تسهیل ورود شرکت های استارتاپی و فین تک به بازار سرمایه، برخی از شروط دشوار انتخاب شرکت ها حذف شدند.

حکاک‌زاده تاکید کرد: شرکت‌های متقاضی ضروری است از نیروی انسانی متخصص، با سابقه مناسب در زمینه تحلیل نیازمندی‌های سامانه‌ها و تهیه خروجی‌های استاندارد بهره‌مند باشند.

به گزارش سنا، شرکت ها می‌توانند رزومه نیروی متخصص برجسته خود را از طریق آدرس rfc.seo.ir ارسال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، شماره تماس ۸۴۰۸۳۵۵۶ آماده پاسخگویی به متقاضیان است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.