خدمات متنوع در سبد محصولات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

خدمات متنوع در سبد محصولات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با ایجاد زیرساخت بانکداری مجازی، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این خدمت به مشتری امکان می‌دهد از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت بتواند بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تیتر ۲۰،کرونا همه امور کار بانک‌ها را تحت تأثیرخود قرار داده‌است و اگر تمام اندیشمندان بر این باورند که دنیای بعد از کرونا مانند دنیای پیش از آن نخواهد بود، مجموعه بانکی ایران نیز همین تلقی را در مورد کار خود دارند. چون در این دوران دچار تعارضی اساسی شده‌‌اند که شاید هیچ گاه به این وضوح با آن روبرو نشده‌بودند و آن «حفظ سلامت کارکنان» با وجود «انجام بدون وقفه و باکیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان» است.
امری که به این راحتی‌ها میسر نیست اما لزوم بازنگری و تغییر در شیوه‌های بانکداری را بیش از هر زمان دیگری آشکار می‌کند. تغییری که داده‌های قابل اتکایی برای ضروری بودن آن وجود دارد و بانکداری مجازی و دیجیتالی می‌تواند گامی در راستای پرداختن به این دغدغه مهم باشد.
اگرچه تقریبا تمام بانک های ایران طی سال های اخیر چه به اعتبار درک اهمیت و نقش بانکداری مجازی و چه با هدف جا نماندن از گردونه رقابت، گام هایی را در مسیر ارائه مجازی خدمات بانکی برداشته اند اما واقعیت این است که تفاوتهای عمیق، وسیع و فراوانی میان کیفیت خدمات ارائه‌شده بانک‌ها در حوزه بانکداری مجازی وجود دارد.
در این میان اما بانک پاسارگاد با ایجاد زیرساخت بانکداری مجازی، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
این خدمت به مشتری امکان می‌دهد از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت بتواند بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهد. در واقع مشتریان تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی در هر جای دنیا می توانند از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد بهره‌مند شوند و بی نیاز از مراجعه به شعب بانک، بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهد.

خدمات متنوع در سبد محصولات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد در چند گروه خدمات سپرده، خدمات کارت، خدمات تسهیلات، خدمات کارت اعتباری و خدمات چک دسته‌بندی و قابل ارائه است.
در بخش خدمات سپرده، امکان درخواست افتتاح انواع سپرده‌های کوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه، بلندمدت، درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود، مشاهده جزئیات سپرده، مشاهده صورت‌حساب سپرده‌ها، انتقال وجه بین سپرده‌های خود، انتقال وجه به سپرده‌های دیگر، انتقال وجه کارتابلی (انتقال وجه از حساب‌های مشترک)، انتقال وجه مستمر (انتقال وجه زمان‌دار به تاریخ آینده)، انتقال وجه گروهی (انتقال وجه از یک سپرده به چند سپرده)، انتقال وجه بین‌بانکی، انتقال وجه بین‌بانکی مستمر (زمان‌دار به تاریخ آینده)، جانمایی سپرده پیش‌فرض دردفترچه، امکان تبدیل شماره حساب به شبا و بلعکس – تبدیل شماره کارت به شبا و بلعکس و استعلام شبای بین‌بانکی در دسترس مشتریان قرار دارد.
در بخش خدمات کارت و کارت اعتباری، درخواست صدور کارت نقدی و کارت المثنی، انتقال وجه کارت به کارت، انتقال وجه مستمر کارت به کارت، انتقال وجه کارت به کارت گروهی، پرداخت قبض از سپرده و کارت، پرداخت قبض همراه اول با استفاده از شماره تلفن، درخواست خرید کارت هدیه، تغییر سپرده اصلی کارت، درخواست افزودن/حذف حساب فرعی به/از کارت، تعیین سقف برداشت کارت از پایانه خودپرداز، تعیین سقف خرید کالا و خدمات از پایانه‌های مختلف، تعیین سقف انتقال از کارت از پایانه‌های مختلف، مسدود نمودن کارت، امکان خرید شارژ اپراتور تلفن همراه، امکان اخذ موجودی کارت‌های پاسارگاد، امکان پرداخت قبض همراه اول مستمر در منوی خدمات قبض، مشاهده جزئیات پرونده کارت اعتباری، نمایش دوره های صورت حساب کارت اعتباری، بازپرداخت آنی کارت اعتباری و گزارش پرداخت بدهی کارت اعتباری نیز ازجمله خدماتی است که مشتریان با استفاده از بانکداری مجازی بانک پاسارگاد به آن دسترسی دارند.
علاوه بر این‌ها خدمات تسهیلات شامل؛ مشاهده لیست تسهیلات به همراه جزئیات آن‌ها، درخواست پرداخت اقساط، امکان پرداخت اقساط آنلاین تسهیلات سایر مشتریان در قالب بانکداری مجازی به مشتریان بانک پاسارگاد ارائه‌شده است.
خدمات چک یکی دیگر از خدمات مناسب و ارزشمندی است که در قالب بانکداری مجازی در اختیار مشتریان بانک پاسارگاد قرارگرفته است؛ این خدمات شامل درخواست صدور دسته‌چک، چک‌بانکی و چک بین‌بانکی، گزارش وضعیت چک‌های واگذارشده به سپرده، گزارش وضعیت دسته‌چک و ثبت یادآوری چک ها می‌شود.
با در نظر گرفتن مجموع این خدمات و با مقایسه آن‌ها با خدمات ارائه‌شده توسط سایر بانک‌ها در حوزه بانکداری مجازی بیراه نیست اگر کیفیت و گستره خدمات بانک پاسارگاد را در حوزه مجازی و دیجیتالی نسبت به متوسط شبکه بانکی کشور بسیار بالاتر و متفاوت بدانیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.