​پرداخت حق تقدم استفاده نشده «ایران یاسا تایر و رابر» و «صنایع ریخته‌گری ایران» در شعب بانک صادرات ایران

​پرداخت حق تقدم استفاده نشده «ایران یاسا تایر و رابر» و «صنایع ریخته‌گری ایران» در شعب بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی سهامداران حقیقی شرکت‌های «ایران یاسا تایر و رابر» با نماد «پاساح» و «صنایع ریخته‌گری ایران» با نماد «خریختح» می‌توانند برای دریافت وجه حق تقدم‌های استفاده نشده این شرکت‌ها مربوط به سال مالی منتهی به ١٣٩٨ به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در این اطلاعیه از سهامداران حقیقی شرکت «ایران یاسا تایر و رابر» خواسته شده از روز شنبه چهارم مردادماه ٩٩ و سهامداران حقیقی شرکت «صنایع ریخته‌گری ایران» از روز یکشنبه پنجم مردادماه ٩٩ به مدت یک سال با مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور، با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه و کد سهامداری (کد بورسی) نسبت به دریافت نقدی یا واریز آن به حساب‌های سپهری خود اقدام کنند.
علاوه بر این، پرداخت سود سهام افراد کمتر از ١٨ سال، پس از احراز هویت کامل و دریافت کپی شناسنامه، صرفاً به ولی(پدر) بلامانع خواهد بود.
پرداخت حق تقدم استفاده نشده به نماینده قانونی سهامدار تنها با ارائه وکالت‌نامه رسمی معتبر به همراه اصل کارت ملی یا شناسنامه، گواهی نقل و انتقال سپرده سهام سازمان بورس و یا اعلام شفاهی کد بورسی سهامدار امکان‌پذیر است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.