حضور نمایندگان بیمه ملت در کنار بازنشستگان در خانه‌های امید

حضور نمایندگان بیمه ملت در کنار بازنشستگان در خانه‌های امید

بر اساس تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشوری و بیمه ملت، انواع بیمه‌نامه‌ها با تخفیف‌های ویژه و در ۱۲ قسط به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران عضو این صندوق ارائه ‌می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد،مدیر بازاریابی بیمه ملت  امضای این تفاهم‌نامه را ایجاد فرصتی مناسب برای نمایندگان به منظور تلاش برای تبلیغات بیشتر و جذب مشتری جدید ذکر کرد و گفت: خانه‌های امید در سراسر کشور، موقعیتی بسیار مناسب برای حضور نمایندگان در کنار بازنشستگان و اعضای صندوق بازنشستگی است.

وی در همین خصوص توضیح داد: صندوق بازنشستگی کشوری در نقاط مختلف کشور با ساخت و تجهیز خانه‌های امید؛ ارتباط مستمر با بازنشستگان را حفظ کرده و در جلب مشارکت فعالانه آنان می‌کوشد و نمایندگان بیمه ملت نیز می‌توانند از این فرصت به وجود آمده به بهترین شکل استفاده کنند.

محمد عاملی، خانه‌های امید صندوق بازنشستگی کشوری را مجهز به بخش‌های مختلفی همچون کانون خدمات مشاوره، خانه سلامت، مرکز ادبی- هنری، کافی‌‏نت، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، مرکز فعالیت‌های قرآنی، خانه آموزش و واحد فناوری اطلاعات دانست و اظهار کرد: خانه‌های امید به مجموعه‌ای بزرگ برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ‏بازنشستگان کشوری تبدیل شده و موقعیت بسیار خوبی را برای تبلیغات بیمه ملت فراهم می‌آورد.

وی، مجوز نصب بنر تبلیغاتی بیمه ملت در خانه‌های امید را مدنظر قرارداد و افزود: تلاش برای ارتقای نشاط و امید در زندگی بازنشستگان و برقراری ارتباط و دیدار با یکدیگر به منظور تبادل تجربه‌ها، از جمله فعالیت‌هایی است که صندوق بازنشستگی در خانه‌های امید پیگیری می‌کند و شبکه فروش می‌تواند با برقراری ارتباط بهینه با این مراکز؛ نسبت به معرفی انواع بیمه‌نامه‌ها و خدمات بیمه ملت به بازنشستگان و اعضای این صندوق موفق‌تر عمل کند.

مدیر بازاریابی بیمه ملت، به تخفیف و تقسیط در فروش انواع بیمه‌نامه اشاره کرد و گفت: بیمه‌نامه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی منازل مسکونی، عمر و حادثه انفرادی با پوشش بیماری کرونا از جمله بیمه‌های خٌرد بوده و بازار تقاضای مطلوبی نیز در میان مردم دارند و نمایندگان می‌توانند با ارائه تخفیف ویژه بازنشستگان و تقسیط حق‌‌بیمه در ۱۲ ماه، فروش موفق‌تری را تجربه کنند.

عاملی بهره‌برداری از ۴۳ خانه امید در ۲۳ استان کشور را مدنظر قرار داد و بیان کرد: نمایندگان این استان‌ها با فعالیت و حضور بیشتر در خانه‌های امید؛ با معرفی انواع بیمه‌نامه‌ و خدمات بیمه ملت، در انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم جامعه به ویژه پیشکسوتان کوشا باشند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.