مدیرعامل بانک مهر ایران، با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسخگوی تماسهای تلفنی و مشکلات مشتریان این بانک شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
مدیرعامل بانک مهرایران پاسخگوی مشتریان
مدیرعامل بانک مهرایران پاسخگوی مشتریان
به گزارش دیوان اقتصاد،مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در شرکت سفیر آبی آرام به عنوان مرکز تخصصی پاسخگویی و ارتباط با مشتریان در مورد نحوه دریافت وام، دیرکرد در پرداخت اقساط و یا مشکلاتی از این قبیل بود پاسخ داده و ازنزدیک با درخواست های مشتریان این بانک که از طریق مرکز ارتباط با مشتری شرکت سفیرآبی آرام پشتیبانی می شوند، پاسخ داد.
اکبری در این باره اظهار داشت: تامین نظر و رضایت مشتریان گرامی در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزواصول بنیادین بانک مهر ایران است و همواره تلاش شده تا با بکارگیری آخرین فناوری ها، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرایسیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم شود.
وی در ادامه گفت: فعالیت در مرکز تماس مشتریان بانک از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلیقه های متفاوت مرتبط است،اهمیت و حساسیت بالایی دارد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، افزود: افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجامکار بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک،در سریعترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنان اقدام شود.
شرکت سفیر آبی آرام بهعنوان مرکز پاسخگویی مشاع در ایران در حوزه خدمات پشتیبانی سطح یک و دو Call Center ،Contact Center و Help Desk فعالیت میکند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 706,200 | |
پوند | 826,120 | |
لیر | 20,550 | |
یوان | 90,400 | |
درهم | 178,760 | |
دلار | 647,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 423,950,000 | |
سکه نیم | 268,000,000 | |
سکه امامی | 454,980,000 |