افتتاح ۱۷۵ میلیارد تومان پروژه آب و برق

افتتاح ۱۷۵ میلیارد تومان پروژه آب و برق

سه‌شنبه, آوریل 20, 2021 - 11:15 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

اردکانیان گفت: تعمیرات نیروگاهی نه تنها برای کشور بلکه باید با چشم به بازار منطقه برنامه‌ریزی کند. این محصولات ایران را در کنار تولیدکنندگان بزرگ قرار می‌دهد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایلنا؛ رضا اردکانیان در مراسم افتتاح 8 پروژه آب  و برق به ارزش 175 میلیارد تومان در قالب سومین هفته از پویش #هر هفته الف ب ایران با ابراز امیدواری از اینکه انجام وظیفه در شرایط سخت تحریم و کرونا به نحو احسن انجام شود، اظهار داشت: ساخت روتور توربین بخار توسط طراحان و مهندسان در شرکت تعمیرات نیروگاهی کار ارزنده‌ای است که امروز اولین موتور ساخت داخل افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ارزش این پروژه به لحاظ هزینه‌ای است که صرفه‌جویی شده ضمن اینکه منجر به افزایش روحیه و اعتماد به نفس در سازندگان داخلی شده که با اعداد قابل اندازه‌گیری نیست.

وزیر نیرو پروژه یادشده را نمود بالای ظرفیت نیروی انسانی و انگیزه در متخصصین برشمرد.

وی همچنین اجرای این پروژه توسط نیروهای داخلی را روزنه نور به سوی آینده‌ای مطمئن و توام با نشاط،  رونق و توسعه نه تنها در کشور بلکه در سطح منطقه دانست.

اردکانیان تاکید کرد: تعمیرات نیروگاهی نه تنها برای کشور بلکه باید با چشم به بازار منطقه برنامه‌ریزی کند. این محصولات ایران را در کنار تولیدکنندگان بزرگ قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در صورت توسعه روابط اقتصادی، دست‌اندرکاران پروژه‌های اینچنینی بازارهای گسترده‌ای پیش‌رو خواهند داشت.

وزیر نیرو پروژه ساخت روتور توربین بخار را از جمله پروژه‌های ارزنده در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها عنوان کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.