بهینه سازی ترکیب پرتفوی ، استفاده از توانمندی و خلاقیت شبکه فروش

نایب رییس هیات مدیره بیمه دانا اعلام کرد:

بهینه سازی ترکیب پرتفوی ، استفاده از توانمندی و خلاقیت شبکه فروش

چهارشنبه, دسامبر 28, 2016 - 14:24 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، استفاده بیشتر از ظرفیت های نمایندگان و شبکه فروش را عامل تاثیرگذاری در تقویت ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان و بیمه گزاران این شرکت توصیف کرد .

به گزارش دیوان اقتصاد، بیژن صادق در جمع مدیران ارشد شبکه فروش و سرپرستان مناطق، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های نمایندگان، ایجاد انگیزه بیشتر در بین ایشان را موجب جذب پرتفوی های جدید و سودآور دانست و اظهار داشت : توجه به توانمندی و ظرفیت نمایندگان و برقراری تعامل و حمایت همه جانبه از نمایندگان با توجه به پتانسیل بسیار بالای آنها ، موجب کسب پرتفوی های جدید و سهم بیشتر از بازار بیمه خواهد شد .

وی، تغییر نگاه در طراحی برنامه ها در حوزه نظارت بر خسارات را مورد تاکید قرار داد و افزود : باید از توانمندی نیروهای درون شرکت و شبکه فروش برای اصلاح امور نهایت بهره برداری را به عمل آورد تا نتایج حاصله موجب بهبود وضعیت شرکت شود .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.