مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا بر لزوم تمرکز بر تولید و توسعه همگانی خودروهای برقی به عنوان یکی از موثر ترین راهکار های مقابله با آلودگی هوا در کلان شهرها تاکید کرد.
تمرکز برتولید خودروهای برقی یکی از راهکاری مقابله با آلودگی هوا است
تمرکز برتولید خودروهای برقی یکی از راهکاری مقابله با آلودگی هوا است
به گزارش دیوان اقتصاد، رضا تقوی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو، در گفتگو با ایرنا، اعلام کرد: شرکت خودرو سازی سایپا با توجه به نیاز مشتریان و شرایط محیط زیست در حال مطالعه و طراحی خودروهای برقی سریع است و تولید این گونه محصولات را در دستور کار قرار داده است .
وی افزود: این شرکت با انجام مطالعات و تعریف مشخصات محصول هدف بر روی ' پلتفرم ایکس 200 ' خود، اقدام به تعریف فاز نمونه سازی خودروی برقی با همکاری شرکت صاحب نام اروپایی و یکی از دانشگاه های درجه یک کشور کرده است.
وی تاکید کرد: استفاده از پیشرانه های الکتریکی به دلیل مزایای آن از جمله بازده بالا، تمیزی، بی سر و صدا بودن و شتاب بالا در شرایط فعلی ضروری است.
مدیر بازاریابی و فروش این گروه خودروسازی اعلام کرد: چندین خودروساز جهانی اقدام به تولید و عرضه انبوه این خودروها به بازار کرده اند و موسسه های بسیار معتبر مطالعاتی نیز در زمینه استراتژی و آینده نگری فناوری مرتبط با انرژی و حمل ونقل را انجام داده اند.
وی افزود : طبق پیش بینی ها تا سال 2020 میلادی، 20 میلیون و تا سال 2030 میلادی 100 میلیون خودرو برقی و حدود 400 میلیون دوچرخه، سه چرخه و چهارچرخه برقی در جاده های دنیا مجهز به پیشرانه های الکتریکی خواهند شد زیرا این نوع خودرو در کاهش مصرف سوخت های فسیلی و کاهش آلودگی هوا نقش اساسی خواهد داشت.
تقوی در بخش دیگری از این گفتگو اعلام کرد: فرصت افزایش 50 درصدی تولید گروه خودروسازی سایپا در سال جاری نسبت به سال گذشته محقق شده و در سال آینده نیز 20درصد افزایش تولید را هدفگذاری کرده ایم.
وی تاکید کرد: تولید و خدمات پس از فروش همزمان باهم باید فعالیت کنند و اگر نقصانی در یکی از آنها وجود داشته باشد، موجب سرایت آن به سایر بخشها خواهد شد.
تقوی افزود: باید محصولاتی را تولید کنیم که تولیدکننده، فروشنده، تامین کننده و شبکه نمایندگیها از آن رضایت داشته باشند.
وی با اشاره به همکاری این گروه خودروسازی و قطعه سازان تصریح کرد: قطعه سازان برای کاهش هزینه ها با گروه سایپا همکاری های گسترده ای داشته و در افزایش تولید و مدیریت هزینه ها، شاهد همکاری های گسترده همه بخشها با یکدیگر هستیم.
تقوی رضایت مشتریان را مهمترین اولویت شبکه نمایندگی ها دانست و گفت: نمایندگی ها با اتخاذ سیاست های رفتاری صحیح باید تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند.
سیزدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت خودرو در سالن همایش های نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان با حضور مقامات کشوری و استانی عصر سه شنبه گشایش یافت.
در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا با عرضه 15 مدل از خودروهای تحت برند خود از جمله محصولات سیتروئن (C4L و C6)، گروه برلیانس H230) وH320 کراس)، گروه چانگان (EADO XT ،CS35 ، CS75) ، سراتو، آریوتاکسی، ساینا، ون هایس، ریچ، ساندرو استپ وی، وانت پادرا و وانت دورکا حضور دارد.
این گروه خودروسازی در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان با 18 غرفه از شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپاکاشان، زامیاد و 17 نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا از استان اصفهان حضور یافته است.
مشارکتکنندگان این دوره از نمایشگاه، گروه صنعتی ایرانخودرو، گروه خودروسازی سایپا، مدیران خودرو، کرمان خودرو، شرکت صنایع مدیا موتورز کیش، شرکت خودروسازی کارمانیا، رامک خودرو، آرین موتور پویا و جهان نوین آریا هستند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد