تشكیل فراكسیون بیمه‌ در خانه ملت گامی بزرگ برای همگان سازی صنعت بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی عنوان کرد:

تشكیل فراكسیون بیمه‌ در خانه ملت گامی بزرگ برای همگان سازی صنعت بیمه

صنعت بیمه برای راه اندازی یک فراکسیون مستقل در خانه ملت از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش دیوان اقتصاد، بهزادپور که در نشست ویژه استان گیلان سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: با توجه به حضور نمایندگان شریف و دلسوز از جمله کاظم دلخوش تحقق هدف پایه گذاری فراکسیون بیمه ای را با جدیت دنبال کنیم.

رئیس کل بیمه مرکزی با تشریح مفاد اسناد بالادستی و سند تحول بیمه از مردمی سازی به عنوان یکی از مهمترین هدفگذاری صنعت بیمه در کشور یاد کرد و افزود: بیش از پنجاه و دو میلیون تن از هموطنان به شکل مستقیم با مسائل گوناگون بیمه ای دست و پنجه نرم می کنند و به همین خاطر باید صنعت بیمه را در ردیف مردمی ترین صنایع کشور ارزیابی کرد.

رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر تلاش تمامی ارکان بیمه گری در کشور برای افزایش ضریب نفوذ بیمه، خاطرنشان کرد: برای همگانی سازی محصولات بیمه ای رشته‌های عمومی بیمه ای که در رفع گرفتاری مردم کارایی داشته باشند در اولویت حمایتی قرار خواهیم داد.

وی با توجه به جایگاه فعلی صنعت بیمه در نظام اقتصادی کشور خواستار اصلاح این روند شد و اظهار داشت: با وجود برخی ناملایمتی ها شاید هیچ اهرم دیگری نتواند مثل بیمه به استحکام بنیان های اقتصادی و زیرساخت های کشور کمک کند.

بهزادپور بر استفاده از تکنولوژی‌های روز در پیشبرد اهداف صنعت بیمه تاکید کرد: با الکترونیکی سازی خدمات بیمه ای، تقویت بازنگری در قوانین و مقررات  و همچنین اصلاح آیین نامه ها می توانیم در ساده سازی مفاهیم پیچیده بیمه ای نقش آفرینی کنیم.

گفتنی است در این نشست مدیران ارشد صنعت بیمه و نماینده صومعه سرا و رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.