توسعه گردشگری کیش نیازمند زیرساخت و برنامه است

مهدی کشاورز:

توسعه گردشگری کیش نیازمند زیرساخت و برنامه است

نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با حضور مهدی کشاورز؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، مهدی کشاورز در جمع اعضای کمیسیون  گردشگری اتاق بازرگانی ایران گفت: فرایند توسعه در کیش طی سالیان متمادی متوازن نبوده و از این رو شاهد وضعیتی هستیم که جبران آن نیازمند یک تلاش علمی بی وقفه با حمایت همه جانبه نهادهای فرادستی است.

کشاورز با تأکید بر تکمیل زیرساخت های گردشگری جزیره کیش افزود: مگر می شود بر‌ای ساخت این همه هتل در جزیره کیش سرمایه گذاری شود ولی در این جزیره هنوز با مشکلات زیرساختی نظیر آب و برق و فاضلاب دست و پنجه نرم کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه گفت: با افتتاح ترمینال جدید فرودگاهی کیش به عنوان هوشمندترین فرودگاه کشور، تکمیل باند جنوبی فرودگاه کیش، ساخت مدول دوم فاضلاب جنوبی جزیره و همچنین طراحی نقشه جامع گردشگری جزیره کیش به زودی شاهد تحول در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری گردشگری این جزیره خواهیم بود.

کشاورز در ادامه افزود: وقت آن است که از گردشگری توده وار فاصله بگیریم و تلاش کنیم با محوریت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اقدامات عملیاتی ویژه ای برای جذب گردشگر در تمامی ایام سال آن هم با محوریت نقش آفرینی بخش خصوصی طراحی و عملیاتی نماییم.

وی در پایان ضمن دعوت از اعضای کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران برای بازدید از زیرساخت های جدید گردشگری جزیره کیش اظهار داشت: خوشبختانه بخش خصوصی جزیره کیش، بخشی توانمند، متعهد و دلسوز است و هر جا که به بخش خصوصی اعتماد شده شاهد پویایی و نشاط اقتصادی در بخش های مختلف کشور بوده ایم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.