همایش مدیران و شبکه فروش بیمه تعاون در استان البرز برگزار شد

همایش مدیران و شبکه فروش بیمه تعاون در استان البرز برگزار شد

مدیران ستادی، شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون برای بررسی عملکرد و برنامه ریزی برای تحقق اهداف چهار ماهه باقی مانده از سال 1401 نشست مشترک برگزار کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این همایش که با حضور تمام مدیران ستادی، شعبه البرز، نمایندگان و کارگزاران در استان البرز برگزار شد، گزارشی از عملکرد شعبه و فعالیت نمایندگان و کارگزاران ارائه شد.

در ادامه، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیان کرد: «با به شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور، نمی توانیم صرفاً به یک رشته بیمه ای، یک بیمه گذار خاص، یک نماینده یا کارگزار و… وابستگی داشته باشیم و بر این اساس نیاز است تا استراتژی تنوع را به جای تمرکز به کار بگیریم».
مظلومی در ادامه تأکید کرد: «سرعت پرداخت خسارت نیز برای ما بسیار مهم است و اگر حتی یک نفر گزارش شکایتی را در شرکت ثبت کند، سریعاً واحد امور مشتریان نسبت به شناسایی دلایل شکایت و برطرف کردن آن اقدام کرده و تلاش می کنیم که دلیلی برای تأخیر در روند پرداخت خسارت باقی نگذاریم».

مدیرعامل بیمه تعاون افزود: «برای تقویت ارتباط ستاد با شعبه، تماس ها را اندازه گیری کردیم و ضرورت دارد که این روند در شعب نیز فعال سازی شود تا بتوانیم ضریب پاسخگویی را به مراتب افزایش دهیم».

وی در ادامه اظهار داشت: «استراتژی جانشین پروری را باید مورد توجه قرار دهیم و برای این مهم نیاز است تا نیروی انسانی با کیفیت جذب شود».
مظلومی در ادامه با بیان این مورد که «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» و نیز «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» از نمایندگان و کارگزاران برای بیان چالش های کاری دعوت به سخنرانی کرد.

گفتنی است این سلسله نشست ها تا کنون در استان های گلستان؛ فارس و تهران در ماه های شهریور؛ مهر و آبان برگزار شده و استمرار آن، گواه از توجه ویژه به توسعه شبکه فروش و برطرف کردن چالش ها داشته و مدیرعامل بیمه تعاون در این خصوص معتقد است که «برگزاری این جلسات منجر به پیشرفت و بهبود عملکرد تمام ارکان سازمان شده و به هموار کردن موانع موجود در مسیر شبکه فروش منجر می شود».




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.