سفر کارت تحقق سفری راحت و ارزان برای گردشگران و مسافران

سفر کارت تحقق سفری راحت و ارزان برای گردشگران و مسافران

معاون فرهنگی، اجتماعي و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از ایجاد سفر کارت برای تحقق عدالت محوری و سفرهای اقساطی ارزان قیمت به مقصد مناطق آزاد به ویژه جزیره کیش خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد؛مهدي حسین زاده در آیین رونمایی از جشنواره فرهنگی گردشگری "ماه عسل کیش" که با حضور سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش صبح دوشنبه 3 بهمن در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، با اشاره به تاکید رئیس جمهور کشورمان مبنی بر افزایش نشاط و شادی در جامعه، اظهار داشت:  این امر مهم یکی از ماموریت های سازمان های مناطق آزاد در راستای افزایش گردشگری می باشد که تحقق یافتن آن مستلزم همکاری سایر نهادها و دستگاه ها در این مناطق است.

حسین زاده با اشاره به برگزاری جشنواره "ماه عسل کیش" گفت: جزیره کیش با ظرفیت ها و زیر ساخت های مطلوب به عنوان پایلوتی برای برگزاری رویداد هایی با محوریت توسعه صنعت توریسم و گردشگری خانواده محور در مناطق آزاد برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به پیگیری های دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی برای تحقق این مهم گفت: با همکاری سایر نهادها می توانیم این ایده مهم را جامه عمل بپوشانیم.

مهدی حسین زاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اولویت ما خانواده هایی با شرایط امکان سفر کمتر هستند که با تحقق این مهم می توانند در اقساط بلند مدت و با سود کمتری سفر کنند.

حسین زاده به افزایش 30 درصدی گردشگران مناطق آزاد نسبت به آخرین سال پیش از شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی های لازم از سوی سازمان های مناطق آزاد کشور در راستای روند افزایشی حضور و استقبال از مسافران و گردشگران نوروز اقدامات لازم انجام شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.