سامانه ۱۲۴ در جزیره کیش آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردمی در خصوص تمامی حوزه های مرتبط با امور سازمان منطقه آزاد کیش و اصناف می باشد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
سامانهی ۱۲۴ در جزیره؛ پیشروتر از همیشه در خدمت کیشوندان
سامانهی ۱۲۴ در جزیره؛ پیشروتر از همیشه در خدمت کیشوندان

به گزارش دیوان اقتصاد از سازمان منطقه آزاد کیش، سامانه الکترونیکی ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش به نشانی 124.kish.ir و app.kish.ir در راستای اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و رسیدگی به تخلفات تمامی صنوف نظیر گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت عدم صدور فاکتور، حراج غیر مجاز و در راستای افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان و ذینفعان شرکت ها و مؤسسات تابعه سازمان فعالیت می کند.
بر اساس این گزارش تمامی مراجعین می توانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش و زیرمجموعه های آن و نیز اصناف، با استفاده از فرم طراحی شده در این صفحه ثبت و شماره ¬پیگیری مربوط به آن شکایت را دریافت کنند¬ و یا با شماره ¬سه رقمی124و نمابر 07644423105 تماس بگیرند.
مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش مسئولیت پاسخگویی و پیگیری شکایات دریافتی را به عهده دارد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 226,190 | |
دلار | - | 827,200 |
لیر | 21,700 | |
پوند | 1,108,500 | |
یوان | 113,400 | |
یورو | 954,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 755,100,000 | |
سکه تمام | 701,850,000 | |
سکه نیم | 470,000,000 |