صادرات مجدد زمزم باعث تقویت برند ایرانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس شده است

عضو اتاق بازرگانی ایران:

صادرات مجدد زمزم باعث تقویت برند ایرانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس شده است

رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان در دیدار با مدیر عامل شرکت زمزم گفت: زمزم اکنون در کنار خاویار و زعفران ایرانی قرار گرفته و نمادی معتبر از برند ایرانی و تجارت غیر نفتی ایران شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، ناصرالدین اسلامی فرد صادرات مجدد نوشابه ایرانی پس از ۶ سال و ارسال پنج میلیون قوطی نوشابه زمزم به عمان را نشان از برنامه ریزی هوشمندانه و استراتژیک مدیران این شرکت دانست و افزود: بازگشت قدرتمند زمزم به بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس علاوه بر ارتقای رتبه صادرات ایران به عمان ، باعث تقویت برند ایرانی در منطقه شده است.

مدیر عامل شرکت زمزم نیز در این دیدار گفت: شرکت زمزم پس از صادرات به بحرین،کویت، قطر و امارات، هم اکنون با صادرات ۴۰ کانتینر نوشابه کولا، پرتقالی و لیموناد به عمان رکوردی تازه را در این خصوص ثبت کرد. 

سعید عبداللهی نژاد افزود :زمزم با راه اندازی نمایندگی رسمی فروش در عمان و اتمام مذاکرات برای راه‌اندازی خط تولید مشترک محصولات زمزم در عمان، به زودی حجم صادرات نوشابه ایرانی به عمان و منطقه را ارتقای چند برابری خواهد داد.

وی با اشاره به افزایش صادرات محصولات زمزم از یک و نیم میلیون دلار به سه و نیم میلیون دلار در ۵۰ روز اخیر افزود: به زودی به رکورد صادرات ۱۰ میلیون دلاری فروش محصولات زمزم در بازارهای جهانی دست خواهیم یافت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.