آگهی بانک گردشگری به عنوان آگهی برتر مطبوعات کشور در فصل پاییز شناخته شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
"زنگ ، قیچی ، کاغذ" آگهی برتر شد
"زنگ ، قیچی ، کاغذ" آگهی برتر شد
آگهی بانک گردشگری به عنوان آگهی برتر مطبوعات کشور در فصل پاییز شناخته شد.
به گزارش بانک و اقتصاد ، در این انتخاب آگهی های چاپ شده در پاییز 94 توسط هیات داوران مورد بررسی قرار گرفت و طبق رای داوران آگهی "زنگ ، قیچی ، کاغذ " که مربوط به افتتاح مدارس ساخته شده توسط گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در مناطق محروم بود به عنوان آگهی برتر شناخته و انتخاب شد.
بر اساس این گزارش این آگهی در شرکت هم وطا از شرکتهای زیر مجموعه بانک گردشگری و توسط ناهید عقیقیان طراحی شده است. بانک گردشگری نیز در آبان ماه سال 94 همزمان با افتتاح این مدارس در مناطق محروم تبلیغات خود را آغاز نمود.
در طراحی این آگهی سعی شده تا با استفاده از زنگ مدرسه و کاغذ در کنار قیچی علاوه بر تداعی یک بازی کودکانه در ذهن مخاطب خبر از افتتاح این مدارس دهد.
گفتنی است بانک گردشگری در طرح های تبلیغاتی پیشین خود نیز به خوبی از نماد های گرافیکی استفاده کرده که همین موضوع باعث جلب نظر کارشناسان حوزه تبلیغات و رسانه شده است . به طوریکه اکثر فعالان این حوزه طرح های این بانک را شیوه ای نوین در معرفی خدمات و محصولات می دانند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 193,440 | |
دلار | - | 707,200 |
لیر | 20,500 | |
پوند | 904,700 | |
یوان | 98,100 | |
یورو | 751,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 523,600,000 | |
سکه تمام | 501,750,000 | |
سکه نیم | 270,500,000 |