رونمایی از پروژه تعیین محل هزینه کرد مالیات برای مؤدیان

رونمایی از پروژه تعیین محل هزینه کرد مالیات برای مؤدیان

با حضور سرپرست ریاست جمهوری و مدیران سازمان امور مالیاتی کشور از پروژه تعیین محل هزینه کرد مالیات برای مؤدیان رونمایی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، پروژه تعیین محل هزینه کرد مالیات توسط مؤدیان با حضور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران سازمان امور مالیاتی کشور رونمایی شد و آغاز به کار کرد.

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به رونمایی از این سامانه و شروع به کار آن اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی عنوان دولت خود را دولت مردمی قرار داده بود و این صرفاً یک عنوان نیست بلکه یک راهبرد است که باید در تمام ارکان دولت ساری و جاری شده و تمام امور با مشارکت مردم انجام گیرد.

سید محمدهادی سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی نیز دراین‌باره گفت: در ۱۳ تیرماه و تنها به فاصله سه روز پس از ابلاغیه دکتر مخبر، این اقدام عملیاتی شد و اکنون اصناف و صاحبان مشاغل می‌توانند محل هزینه کرد مالیات خود را خودشان تعیین کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ١٩١۵ پروژه ملی و استانی از سوی مؤدیان انتخاب شده که باید از طریق مالیات‌های مؤدیان تأمین مالی و کمتر از یک سال عملیاتی شوند، افزود: بالغ بر ۳۲۱ پروژه ملی و ۱۲۸۰ پروژه استانی امروز توسط مردم انتخاب شده تا مالیات خود را آنجا هزینه کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.