ارائه خدمات صرافي، بيمه و ليزينگ بانك سرمايه در جزيره كيش

مديرعامل بانك سرمايه خبر داد :

ارائه خدمات صرافي، بيمه و ليزينگ بانك سرمايه در جزيره كيش

سه‌شنبه, نوامبر 1, 2016 - 09:53 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

خاني در بازديد از شعبه كيش بر اعتمادسازي و ارائه مجموعه خدمات كامل به مشتريان در كليه شعب بانك سرمايه تاكيد كرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمدرضا خاني، مديرعامل و عضو هيات مديره اين بانك، كه براي حضور در مراسم افتتاحيه سومين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي‌سازي و هشتمين نمايشگاه معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري كشور در كيش به سر مي برد، صبح امروز دوشنبه مورخ 10 آبان ماه از شعبه اين بانك در كيش بازديد نمود و طي سخناني اظهار داشت: شعب بانك ها در مناطق آزاد ويترين نظام بانكي به شمار مي آيند و از اهميت ويژه اي برخوردارند و هدف ما گسترش شعب در مناطق آزاد است.
وي افزود: آمارها حاكي از افزايش منابع و كاهش معوقات شعبه كيش بانك سرمايه است و اين نشان دهنده همت و تلاش شما عزيزان در تحقق اهداف بانك و خدمت رساني به مشتريان است.
مديرعامل و عضو هيات مديره بانك سرمايه همچنين طي سخناني در خصوص فعال سازي بخش صرافي، بيمه و ليزينگ بانك سرمايه در جزيره كيش، ابراز اميدواري كرد كه با ارائه بسته كامل خدماتي در شعب بانك سرمايه، مشتريان نياز به مراجعه به ساير مجموعه هاي مالي نداشته باشند.
وي در ادامه به تحقق وعده مديريت بانك سرمايه در خصوص اعتماد به نيروهاي جوان و قرار دادن آنها در پست هاي مديريتي و الگوبرداري برخي بانك ها از سياست جوان گرايي اين بانك و نتايج مثبت حركت مذكور اشاره نمود و اظهار داشت: نتيجه اعتماد به نيروهاي جوان تسويه 96 درصدي بدهي بين بانكي و رشد بالاي جذب منابع تا پايان مهرماه سال جاري نسبت به پايان سال 94 است و اميدوارم كه اين موفقيت ها روزافزون بوده و همگي از اين موفقيت ها بهره مند گرديم.
در ابتداي مراسم نيز علي بيات، رئيس شعبه كيش گزارشي از عملكرد اين شعبه در خصوص افزايش جذب منابع و كاهش چشمگير مطالبات ارائه نمود.
گفتني است خاني پيش از آغاز سومين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي‌سازي و هشتمين نمايشگاه معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري كشور، با دكتر علي اصغر مونسان، مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و ساير مديران ارشد اين سازمان ديدار و در خصوص همكاري هاي مشترك به مذاكره پرداخت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.