پیام قدردانی کرباسیان پس از کسب رای اعتماد از مجلس

پیام قدردانی کرباسیان پس از کسب رای اعتماد از مجلس

یک‌شنبه, اوت 20, 2017 - 20:21 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

امروز به تدبیر رئیس جمهور محترم و با اعتماد نمایندگان ملت، عهده دار مسولیت سنگین و حساس اداره وزارت امور اقتصاد و دارایی شده‌ام. امیدوارم در سایه لطف خداوند متعال و همکاری و همفکری نمایندگان ملت بتوانم آنچنان که در شان مردم عزیز ایران است، این وظیفه را به درستی به انجام برسانم. 

به گزارش دیوان اقتصاد ، رای اعتماد بالا و قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بار امانتی است سنگین که بر دوش بنده قرار گرفته و خود را موظف به حراست و پاسداری از آن می دانم. با یقیق می دانم که همکاری صمیمانه و همدلانه شما نمایندگان ملت در جهت اجرای برنامه های ارائه شده در چهارچوب سیاست های کلی نظام و ذیل گفتمان اقتصاد مقاومتی می تواند مسیر توسعه و پیشرفت اقتصاد این سرزمین را هموار سازد و قطعا این طی طریق بدون مساعدت همکاران دلسوزی چون شما ممکن و مقدور نیست. 

وظیفه خود می دانم از تذکرها، ارشادات و حمایت های فرد فرد نمایندگان محترم  و هیات رییسه و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، تشکل ها، مجامع و فعالان بخش خصوصی و چهره های علمی و دانشگاهی و همچنین حمایت ها و همراهی های اصحاب رسانه که این بنده را از توصیه ها و نصیحت های خود بی بهره نگذاشتند، سپاسگذاری کنم. 
به امید آبادانی و توسعه ایران بزرگ و عزیز اسلامی. 

مسعود کرباسیان 
 وزیر امور اقتصادی و دارایی
   



ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.