پشت پرده حمله به یک پیامک‌رسان

پشت پرده حمله به یک پیامک‌رسان

دوشنبه, اکتبر 31, 2016 - 17:20 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

شرکت آتیه داده پرداز که یک شرکت فعال در زمینه ارسال خدمات پیام کوتاه است، در حالی سومین ماه حضور خود را در بورس تجربه می کند که این روزها نامش به واسطه شایعاتی بر سر زبانهاست.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبارپول، شایعات ارتباط این شرکت با افراد تحت تعقیب از سوی نهادهای نظارتی در حالی مطرح می شود که با نگاه به ترکیب سهامداران بالای یک درصد شرکت و اعضای هیات مدیره مندرج در روزنامه رسمی کشور، همچنین سامانه کدال به خوبی اثبات کننده بی اساس بودن این شایعات است.
بر اساس این گزارش، در برخی خبرپراکنی ها به سوابق اشخاص در هیات مدیره تا پیش از ورود به فرابورس در ۹سال پیش اشاره شده است که در حال حاضر هیچ یک از اشخاص حقیقی نامبرده ارتباطی با اعضای هیات مدیره و مدیران کنونی شرکت ندارد.
لازم به ذکر است که مبنای انتخاب اعضای هیات مدیره، مصوبات مجمع سالیانه سهامداران و تایید اهلیت آنها از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر نهادهای نظارتی بوده و زیرساخت شرکت نیز با نظارت دستگاه های نظارتی کشور راهبردی شده و تمامی داده های این شرکت فعال در عرصه ارزش افزوده تلفن همراه که معروفترین خدمت آن ارسال پیامک وزارتخانه ها، سازمان ها، بانکها و شرکتها است، در اختیار و کنترل این نهادها قرار دارند.
گفتنی است، شرکت آتیه داده پرداز از تاریخ ۱۹ آبان سال ۱۳۹۴، از سوی هیات پذیرش شرکت فرابورس موردپذیرش قرار گرفته و در تاریخ ۱۴تیرماه ۱۳۹۵ نماد معاملاتی آن با عنوان ” اپرداز” درج و یک ماه پس آن ۱۰ درصد از کل این سهم عرضه اولیه و کشف قیمت شده است.
این گزارش حاکی از آن است که هم اکنون ۲۱ درصد از کل سهام این شرکت میان حدود ۳۰۰۰ شخص حقیقی و حقوقی مورد داد و ستد قرارگرفته است.
در شرایطی که هم اکنون سهام شرکت های بزرگ مالی بورسی و فرابورسی حول و حوش ۱۰۰تومان است، سهام شرکت آتیه داده پرداز به ازای هر سهم ۱۱۶۳ تومان است و طی هفته های اخیر با رشد قابل ملاحظه ای روبه رو بوده است.
چندی پیش یکی از خبرگزاری های کشور، در گزارشی عجولانه و خلاف واقع ادعا کرده بود که مالکیت شرکت آتیه داده پرداز در اختیار خانواده نمازی قرار دارد که هم اکنون متهم به فعالیت در شبکه جاسوسی علیه کشور شده اند.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.