شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی بدون حضور3 رکن اقتصادی برگزار شد

شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی بدون حضور3 رکن اقتصادی برگزار شد

دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی ،گفت: شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در شرایطی بر گرار می شود که  با تغییرات دولت همراه شده و بازار سرمایه مانند دیگر بازارها در رکود بسر می برد.

به گزارش دیوان اقتصاد، عبده تبریزی در برنامه رونمایی از نمایشگاه صنعت مالی  با اشاره به این که رییس جمهور باید وزرا را به مجلس معرفی کند به همین علت ناهماهنگی برای حضور ارکان مختلف وجود دارد افزود: متاسفانه طی چندسال اخیر افزون بر شرایط تحریمی موانع داخلی منجر به رکود در بازارهای مالی و پولی از جمله بورس، مسکن، خرده فروشی شده و نتوانستند تورم را پوشش دهند.وی ادامه داد: بانک ها نیز به سبب سیاست انقباضی در بحث پرداخت تسهیلات شرایط مناسبی ندارند.غبذه تبریزی تصریح کرد: طی ۲۰ روز اخیر با مسئولان سازمان بورس در حوزه های مختلف از جمله ساختار، قوانین و ... کار شده تا گزارشات به دولت چهاردهم ارائه شود. دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی با بیان اینکه اصلاح زیر ساخت‌های بازار سرمایه باید  در دستور کار دولت چهارهم قرار بگیرد، گفت: همچنین در حوزه برق و گاز هم با چالش مواجه هستیم که دولت چهاردهم باید برنامه ریزی را با استفاده جامعه نخبه انجام دهد.

اگفتنی است ،این نمایشگاه در شرایطی آغاز به کار کرد که جای خالی سه رکن اقتصادی کشور در مراسم افتتاحیه، کاملا مشهود بود.در حال حاضر هیچکدام از روسای سازمان بورس، بانک مرکزی در این افتتاحیه حضور نداشته و حتی غرفه هم ندارند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.