رونمایی از سوپر اپلیکیشن ناواکو در بانک مسکن

رونمایی از سوپر اپلیکیشن ناواکو در بانک مسکن

در دومین روز از شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی(بانک، بورس و بیمه)، از سوپر اپلیکیشن ناواکو با حضور سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن؛ حمید کردبچه، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ناواکو و رسول لطفی، عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات بانک مسکن در بانک مسکن رونمایی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، حمید کردبچه، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ناواکو در ابتدای این مراسم گفت: ناواکو شرکت فناوری و نوآوری مادرتخصصی بانک مسکن است که در حوزه رشد،توسعه و فناوری هایی که در اختیار مشتریان بانک مسکن قرار دارد را به بهترین نوع خدمات در اختیارشان قرار می دهد.

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ناواکو بیان کرد:بانک مسکن یک بانک تخصصی است که سهم بزرگی در این حوزه ایفا می کند. شرکت ناواکو هم در همین زمینه تسهیلاتی را با توجه به فناوری ها و سلیقه در اختیار مشتریان بانک مسکن قرار می دهد.

کردبچه ادامه داد: فناوری هرروز در حال تغییر است و ما باید بتوانیم فناوری های روز را در اختیار مشتریان قرا دهیم. در همین خصوص تیم طراحی ،توسعه و تحقیقات را برای آماده سازی و زیرساخت اپلیکشین به صورت یکپارچه در حوزه مالی،بورس،بانک و مسایل گسترده آماده سازی کرده ایم تا بتوانیم همه نیازمندی های مشتری را یکجا پاسخ دهیم.

وی در پایان گفت: بازآفرینی نشان تجاری ناواکو در دستور کار قرار گرفته که در این مراسم رونمایی خواهد شد.

رسول لطفی، عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات بانک مسکن در مراسم رونمایی از سوپر اپلیکیشن ناواکو گفت: اولین داشبرد مدیریت بانک مسکن را طی چهارماه پیاده سازی کردیم تا بانک مسکن را متفاوت از بانک های دیگر جلوه دهیم.

عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات بانک مسکن بیان داشت: در بخش مشتریان بحث روابط عمومی دیجیتال را پایه ریزی کردیم تا علل خروج منابع مشتریان را دریابیم و این خبر از نگاه مفهومی بانک در حوزه فناوری دارد.

لطفی در ادامه خاطرنشان ساخت:بازارگاه تأمین مصالح مسکن نیز پیاده‌سازی شده و هدف پیاده‌سازی زنجیره تأمین مسکن،کنترل و هدایت بازار خرید و فروش مسکن می باشد.بازارگاه چون از لحاظ تامین محتوا اهیمت دارد، تبدیل به منشا قیمت گذاری شده است.

وی گفت: در حوزه زیرساختی در بحث سیستم های مجازی سازی کار کردیم و سعی کردیم عقب ماندگی های گذشته را جبران کنیم. همچنین در حوزه امنیت سایبری در بخش تشخیص حملات  توانستیم مقام اول را کسب کنیم.

مدیرعامل بانک مسکن: تاکنون ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در طرح نهضت ملی مسکن سرمایه‌گذاری کردیم

سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن گفت:بانک مسکن بزرگترین بانک تخصصی ایران است و ما می خواهیم یک بانک متفاوت نسبت به گذشته داشته باشیم و ما در تلاشیم تا افرایش فناوری در بانک را اجرایی کنیم.

مدیرعامل بانک مسکن بیان کرد: تنها حدود ۳ درصد از منابع مالی کل کشور در اختیار بانک مسکن است. با این حال ۵۰ درصد از نهضت ملی مسکن در بانک مسکن منعقد شده است. تاکنون ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در این طرح سرمایه‌گذاری کردیم، یک عبارت دیگر حدود ۷۰ درصد نهضت ملی مسکن را بانک مسکن تأمین مالی کرده است‌.»

گفتنی است که در پایان این مراسم از نشان تجاری جدید شرکت ناواکو نیز  رونمایی شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.