سازمان مدیریت صنعتی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

سازمان مدیریت صنعتی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

سازمان مدیریت صنعتی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که از ۱۶ الی ۱۹ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های معتبر و صاحب‌نام داخلی و خارجی، برگزار می شود، با ارائه توانمندی های خود در این حوزه، مشارکت موثر دارد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، در نخستین روز برگزاری این نمایشگاه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو، از نمایشگاه بازدید کرد.
بنا به این گزارش، این نمایشگاه به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه فرصت بسيار مغتنمي است تا شركت هاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد مدیران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليت ها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.
ایدرو و دیگر شرکت های تابعه آن از جمله شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران IPMI، شرکت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، شرکت لوله‌گستر اسفراین و مجتمع صنعتی اسفراین با حضور در این نمایشگاه توانمندی‌های فنی و مهندسی خود را در این حوزه به نمایش می گذارند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.