ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط ذینفعان

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو گفت:

ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط ذینفعان

پنج‌شنبه, اوت 15, 2024 - 19:44 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

دومین روز از همایش سراسری مدیران بیمه تجارت‌نو پس از برگزاری پنل‌های تخصصی بیمه‌های اشخاص و اموال و پرسش و پاسخ مدیران شعب سراسر کشور، با سخنرانی رضوانی مدیرعامل شرکت پایان یافت.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، رضوانی در سخنان خود به مرور ۳۵ شاخص از عملکرد ۱۰ ماهه اخیر شرکت بیمه تجارت‌نو پرداخت.

به عنوان مثال بخشی از نمای عملکرد مطلوب تیم اجرایی شرکت شامل موارد زیر است:

۱- تولید حق بیمه تحقق یافته که تا امروز ۳.۴ همت و معادل ۱۱۳ درصد بودجه سال گذشته است.

۲- افزایش نقدینگی از ۴.۳ میلیارد تومان به ۲۰۰۰ میلیارد تومان

۳- افزایش سرمایه‌گذاری از ۱۹۹ درصد به ۴۸۸ درصد.

۴- افزایش ۴۴ درصدی نسبت سود خالص حق بیمه صادره.

۵- رشد ٣٧۵ درصدی وصول مطالبات و کاهش چشمگیر مطالبات منقضی شده.

ایشان در ادامه به ضرورت اخلاق حرفه‌ای سخن به میان آوردند و فرمودند رعایت این اصول توسط ذینفعان شامل کارکنان، سهامداران، بیمه‌گذاران، و سایر مخاطبان می‌تواند در عملکرد سازمان‌ها به سرعت تأثیر خود را نشان دهد، و عدم رعایت آن‌ها باعث می‌شود تا روابط بین سازمانی به خوبی تبیین نشده و سازمان را از اهداف تعیین شده دور سازد.

ایشان با توصیه به رعایت تفکیک بین آن چه که شنیده می‌شود و واقعیت‌هایی که ‌دیده می‌شود بیان داشتند: کافیست امانت‌دار خوبی برای ذینفعان باشیم و بدون توجه به اندک حواشی همیشگی در صنعت بیمه به دنبال افزایش کارآیی و بهبود عملکرد شرکت باشیم. این همدلی و سینرژی در کل مجموعه اکنون به دست آمده است و به زودی نتایج چشمگیری در شرکت بیمه تجارت‌نو نمایان خواهد شد.

در پایان ایشان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای کلیه کارکنان شرکت، از خداوند منان طلب بهروزی و سلامتی برای این عزیزان را خواستار شدند.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.