گفت‌وگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک ملی با مشتریان

گفت‌وگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک ملی با مشتریان

در آستانه هفته بانکداری و نود و ششمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران مشتریان می‌توانند بدون واسطه با مدیران ارشد این بانک گفت‌وگو کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیران ارشد بانک ملی از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ شهریور ماه با حضور در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.

بر اساس جدول زمانی در تاریخ۱۴۰۳/۶/۱۷مشتریان می توانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات خود را از ساعت ۹ الی ۱۱  ، ۱۰ الی ۱۱ و ۱۲ الی ۱۳ به ترتیب با حسن کاظمی، عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی، جواد بخشی، عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی، امیرمسعود رزازان عضو هیات عامل و معاون مالی در میان بگذارند .

همچنین روز یک شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۸عباس شفیعی رئیس هیات مدیره از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ و عباس پیروزی عضوهیات عامل و معاون اعتباری از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی تماس مشتریان خواهند بود.

حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۰ از ساعت۷:۳۰ الی ۹ و حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات نیز در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۱ از ساعت ۸ الی ۱۰ با حضور در این واحد با مشتریان سخن خواهند گفت.

گفتنی است مشتریان می توانند از طریق شماره تماس ۶۴۱۴۰ کلید ۳ با واحد پاسخگویی بانک ملی ایران تماس حاصل کرده و  مطابق جدول زمانی اعلام شده با مدیران ارشد بانک، پیرامون سوالات و مشکلات خود گفت و گو کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.