قیمت طلا، دلار، سکه و ارز؛ 13 شهریور

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز؛ 13 شهریور

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۳ میلیون و ۶۵۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۵۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۵ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۵۰۳ دلار است.

در معاملات امروز (سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۴۹ هزار و ۳۳۱ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۵ هزار و ۵۹۲ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۶۰۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۵۰ هزار و ۴۶۵ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۴۳۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۲ هزار و ۴۱۴ تومان است.

قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله با افزایش نسبت به روز قبل ۳۷،۶۷۲ ریال اعلام شده است. زائران اربعین از ۵ تا ۲۱ شهریورماه می‌توانند مازاد ارز دریافتی خود را به همان بانکی که ارز را تهیه کرده بودند، به‌نرخ مرکز مبادله بفروشند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.