اختصاصی/ سپینو حامی صنعت دارو در کشور است

اختصاصی/ سپینو حامی صنعت دارو در کشور است

بانک صادرات اخیرا با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و دکتر لند، خدمتی جدید تحت عنوان خرید تخفیفی و اعتباری برای جامعه پزشکان روی اپلیکیشن سپینو بانک صادرات را رونمایی و معرفی کرد که  مورد استقبال نزدیک به ۱۰۰۰ داروساز کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیوان اقتصاد، ارائه خدمات متنوع و پاسخگویی به نیاز اصناف مختلف از جمله کمک به تأمین مالی و تسهیل ارائه خدمات به واحد‌های داروسازی و داروخانه‌های کشور در قالب اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران با عرضه یک خدمت جذاب و مقرون به‌صرفه برای این بخش از جامعه پزشکی کشور عملیاتی شد و پزشکان، داروسازان و داروخانه‌ها با استفاده از این خدمت، درصدی از مبلغ خرید با کارت بانک صادرات خود را بلافاصله به صورت بازگشت نقدی (CASH BACK) در حساب دکترلند خود روی اپلیکیشن سپینو دریافت می کنند.

علاوه بر این خدمت، سرویس خرید اعتباری(BNPL)، برای تمامی فعالان حوزه درمان کشور در سپینو به صورت خرید اعتباری ارائه شده که می‌توانند برای خرید از مراکز طرف قرارداد از این خدمت نیز بهره ببرند.

نرم‌افزار سپینو از محصولات بانک صادرات ایران بودهکه به منظور ارائه خدمات بانکی آنلاین و بهبود تجربه مشتریان طراحی شده است. این نرم‌افزار با قابلیت‌های متنوع خود، امکان انجام امور بانکی را به صورت راحت و سریع فراهم می‌آورد و به کاربران کمک می‌کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک، به مدیریت حساب‌های خود بپردازند.

اغلب بانک های ایران خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری و از طریق همراه بانک ارائه می دهند، اما هنوز امکان افتتاح حساب غیر حضوری در تمامی مراکز فراهم نشده است. برنامه سپینو یکی از مجهزترین اپلیکیشن های نئوبانک به شمار آمده و به نوعی یک شعبه دیجیتال است. افراد پس از نصب آن، بدون نیاز به برقراری ارتباط با کارشناسان برای دریافت وام، انتقال وجه یا سپرده گذاری اقدام می کنند.

سپینو، نئوبانک مدرن بانک صادرات ایران است که به کاربران این امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، حساب بانکی افتتاح کنند و به سادگی تمامی امور بانکی خود را مدیریت کنند. این اپلیکیشن با هدف تسهیل فرآیندهای بانکی و ارائه تجربه‌ای نوین از خدمات مالی دیجیتال طراحی شده است.

شایان ذکر است، از طریق سپینو، کاربران می‌توانند به راحتی حساب خود را افتتاح کنند، تراکنش‌های مالی خود را پیگیری کرده و از امکانات متنوعی همچون انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و سایر خدمات بانکی بهره‌مند شوند. طراحی مدرن سپینو، به همراه امنیت بالا و سهولت استفاده، این اپلیکیشن را به یک انتخاب ایده‌آل برای مشتریان بانک صادرات تبدیل کرده است که به دنبال تجربه‌ای سریع و بی‌دردسر در بانکداری دیجیتال هستند.

نحوه افتتاح حساب در سپینو به این شکل است که اشخاص ابتدا باید در برنامه ثبت نام کرده و سپس مراحل احراز هویت را طی کنند. بنابراین متقاضیان نیاز به بارگذاری موارد خاصی مانند امضای دیجیتالی خود در اپلیکیشن دارند. راهنمای تصویری و توضیحات مربوط به هر مرحله از افتتاح حساب در ادامه آورده شده است.

افتتاح حساب در سپینو تنها چند دقیقه به طول انجامیده و افراد نیاز به مدارکی مانند شماره تلفن همراه، تصویر امضا، کارت ملی و ویدیوی احراز هویت دارند. برای افتتاح حساب ابتدا می بایست نسبت به دانلود برنامه سپینو بانک صادرات اقدام کرده و سپس وارد حساب کاربری در نئو بانک شد. افراد فاقد حساب در برنامه باید روی ثبت نام ضربه زده و مراحل درج شماره تلفن همراه و رمز عبور یکبار مصرف را طی کنند. شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی ثبت شده باشد.

گفتنی است، احراز هویت غیرحضوری در برنامه سپینو چند مرحله داشته که اشخاص باید تمامی مراحل را با دقت طی کرده و ویدیو یا تصویر چهره خود را نیز بارگذاری کنند. پس از مورد تایید واقع شدن احراز هویت غیر حضوری، امکان تکمیل فرم افتتاح حساب فراهم می شود. معمولا برای افتتاح حساب حضوری شخص باید مبلغ معینی را در اختیار بانک قرار داده تا مبلغ به حساب او واریز شود. اما قوانین سپینو به گونه ای بوده که می توان در آن حساب فاقد موجودی افتتاح کرد. کارت بانک صادرات پس از گذراندن تمامی مراحل لازم، به صورت رایگان برای فرد ارسال خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، تمامی پزشکان با مراجعه به مجموعه دکتر لند و معرفی به بانک صادرات ضمن دریافت کارت دکتر لندی خود در اپلیکیشن سپینو، از خدمات فروشگاه های تخفیفی و اعتباری بهره مند خواهند شد.

همچنین، پزشکان با داشتن این کارت علاوه بر انجام امور بانکی، با خرید از طریق این کارت در فروشگاه های منتخب، درصدی از خرید تحت عنوان تخفیف به حساب کاربری آنها در سپینو واریز گشته و علاوه بر دریافت تخفیف از فروشگاه ها امکان دریافت خدمت و کالا به صورت اعتباری را خواهند داشت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.