حضور مدیرعامل بانک مسکن در منزل همکار مرحوم «حسین سبزبان»

حضور مدیرعامل بانک مسکن در منزل همکار مرحوم «حسین سبزبان»

سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن طی سفر به شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، برای عرض تسلیت در منزل همکار مرحوم «حسین سبزبان» حضور یافت و با خانواده و بازماندگان ایشان ابراز همدردی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، با نهایت تأسف و تاثر، شاد روان حسین سبزبان همکار بخش ستاد مرکزی بانک مسکن استان سیستان و بلوچستان به همراه همسر و سه فرزند خود در مراجعت از زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)، دچار سانحه رانندگی شدند و همگی به دیدار حضرت حق شتافتند و متأسفانه پسر ایشان به تنهایی، بار داغ عظیم از دست دادن همه اعضای خانواده خود را به دوش می کشد. از اینرو، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و جمعی از اعضاء هیأت عامل و مدیریت و معاونین استان به منظور ابراز همدردی، دلجویی و تسلی خاطر با تنها بازمانده همکار بانک مسکن ضمن شرکت در مراسم ترحیم، در منزل مرحوم سبزبان در زاهدان نیز حضور یافتند و با ابلاغ پیام تسلیت خانواده بزرگ بانک مسکن به فرزند برومند مرحوم سبزبان و ادای احترام به همه رفتگان این واقعه اسفبار و دعا کردن برای شادی روح این بزرگواران، از درگاه حضرت حق برای بازماندگان این عزیزان سفر کرده، اجر و صبر جمیل مسألت نمودند.

حسینی در این دیدار ضمن همدردی با فرزند مرحوم سبزبان، با برشمردن خصایص و ویژگیهای مثبت کاری و اخلاقی مرحوم، گفت: بانک مسکن یکی از همکاران زحمتکش، صدیق، متواضع و‌ خوشنام خود را از دست داده است و وظیفه اخلاقی، دینی و سازمانی ما، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از فرزند ایشان است. زیرا ارتقا جایگاه و درخشش بانک مسکن در گرو زحمات و تلاش های بی نظیر همکاران توانمند و متعهد ماست و ما باید قدردان زحمات تک تک همکاران و خانواده های ایشان باشیم.

لازم به ذکر است که حسینی مدیرعامل بانک مسکن از شعب بلوار دانشگاه، شهدا و مولوی در شهرستان زاهدان استان سیستان و بلوچستان نیز بازدید کردند و بی واسطه با همکاران درخصوص عملکرد شعب و نظرات‌ و پیشنهادهای آنها به گفتگو نشستند.

همچنین نشست صمیمانه ای با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی و روسای شعب استان در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی استان برگزار گردید و دکتر حسینی ضمن تشریح آخرین اقدامات و برنامه های در دست اقدام بانک، بر تسریع در جذب منابع به عنوان مهم‌ترین اولویت بانک در سالجاری و افزایش تلاش همه همکاران و مدیران شعب و استان ها در این راستا تاکید نمودند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.