افتتاح مرکز بوم گردی با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید در استان کرمانشاه

افتتاح مرکز بوم گردی با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید در استان کرمانشاه

با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای صندوق کارآفرینی امید و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه یک مجموعه گردشگری، بوم گردی در شهرستان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد، حمیدرضا گل محمدی معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای صندوق کارآفرینی امید گفت: استان کرمانشاه با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی یکی از نقاط هدف برای سفرهاست و احداث مجموعه های اقامتی و بوم گردی یکی از نیازهای این استان جاذبه خیز است.

گل محمدی همچنین گفت: با توجه به هم مرزی بودن کرمانشاه با کشور عراق و توجه به توریسم سلامت، حمایت از مراکز مهمانپذیز و بومگردی کرمانشاه از اقدامات صندوق کارآفرینی امید است.

طاهر عظیمی فشی مدیر صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه هم گفت: طرح تجهیز و نوسازی مرکز بومگردی بامگاه کرمانشاه با اعتبار ‌۲۰ میلیارد ریال از محل تفاهم نامه صندوق با وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اجرا رسید.

عظیمی فشی افزود: این بوم گردی با ظرفیت پذیرش ۱۶ نفر در مکانی به مساحت ۲۳۰ متر مربع در محله فیض آباد شهر کرمانشاه راه اندازی و برای 8 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.