قدردانی اربعینی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از پتروشیمی شازند

قدردانی اربعینی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از پتروشیمی شازند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از تلاشهای شرکتهای پتروشیمی شازند، پالایشگاه شازند، پخش فراورده‌های نفتی و نیروگاه در برپایی موکب شهدای خدمت و صنعت قدردانی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، صبح روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه، جمعی از مدیران صنایع شهرستان شازند با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله دری نجف آبادی در این دیدار ضمن تقدیر از برپایی موکب شهدای خدمت و صنعت در مسیر تردد زائران اربعین حسینی گفت: این موکب جزو موکب های مطرح و برتر در سطح کشور است که برای چندمین سال متوالی خدمات ارزنده ای را به زوار کربلای معلی و مسافران عزیز ارائه می دهد.
 وی اضافه کرد: همکاری شرکتهای صنعتی از جمله پتروشیمی شازند، پالایشگاه، نیروگاه، پخش فراورده های نفتی در برپایی این موکب قابل تقدیر بوده و امیدواریم این همکاری همواره ادامه داشته تا شاهد رونق هرچه بیشتر ارائه خدمات به زائران حسینی باشیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه بر لزوم ایجاد مسجد در مسیر مواصلاتی اراک توره تاکید کرد و افزود: ایجاد مسجد و سرویسهای بهداشتی در مسیر اراک توره، در محدوده صنایع شهرستان، جهت خدمات دهی به مسافران از جمله نیازمندی های مهم بوده که لازم است صنایع در این خصوص با همکاری یکدیگر نسبت به ساختن آن اقدام کنند.

دری نجف آبادی همچنین با بیان اینکه رشد تولید و بهره وری و کاهش هزینه ها از دستورات رهبری است که با همکاری صنایع میتواند اتفاق بیفتد تصریح کرد: افزایش بهره‌وری با استفاده از تکنولوژ‌ی‌های جدید را باید در دستور کار قرار دهیم چرا که غربی‌ها دلسوز ما نیستند و هر روز تحریم‌های جدید اعمال می‌شود و باید روی پا خود بایستیم همانطور که در برخی صنایع ما مثل پتروشیمی شازند قطعات و تجهیزات، داخلی سازی می شوند و باعث افتخار است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.