رژیم صهیونیستی فناوری را ترور کرد

بختیار نماینده مجلس:

رژیم صهیونیستی فناوری را ترور کرد

دوشنبه, سپتامبر 23, 2024 - 11:11 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و کارشناس ارشد فناوری اطلاعات، تاکید کرد: ترورهای اخیر رژیم صهیونسیتی در لبنان با استفاده از ابزار ارتباطی و مخابراتی بیشترین ضربه را به شرکت‌ها و استارت‌آپ های فعال در این حوزه خواهد زد و جهانیان را نسبت به فناوری‌های روز دنیا بدبین خواهد کرد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، بیان کرد: درنده‌خویی رژیم صهیونسیتی باعث شد تا این‌بار با توسل بر وسایل ارتباطی که موجب نزدیکی و همدلی بیشتر نوع بشر است، دست به جنایتی فجیع بزند و تعداد زیادی از انسان‌ها را در لبنان به خاک و خون بکشد و در ظاهر فتح‌الفتوحی برای خود قائل شود، اما حقیقت این است که این اعمال وحشیانه ذات پلید و ضد بشری این رژیم را بیشتر نمایان کرد و ضربه بزرگی بر پیکره دستاوردهای علمی و فناوری بشر بود و نشان داد که برای صهیونیست‌های غاصب هدف هر نوع وسیله‌ای را توجیه می‌کند.
تصمیمات جهان اسلام می‌تواند درس آموزنده‌ای به کینه توزان بدهد
وی اظهار کرد: با توجه به رخدادهای پیش‌آمده لزوم هوشیاری و تسلط بر فناوری‌های نوین بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد. در جنگ فناوری هم باید به بهترین وسایل و امکانات مجهز بود تا دشمن را کنترل کرد، اما نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است، نوع مقابله و مواجهه جبهه مقاومت و مسلمانان با این عمل قبیح و شنیع است. احتمالا این جنایت آخرین نوع از سلسله جنایت‌های ضد انسانی رژیم صهیونسیتی نباشد و باید آمادگی هر نوع اقدامی را از سوی دشمنان داشته باشیم، اما در اینجا تصمیمات و اقدامات جهان اسلام می‌تواند درس آموزنده‌ای به بدخواهان و کینه‌توزان بدهد.
رئیس جمهور در سازمان ملل پاسخی درخور به جنایات رژیم صهیونیستی بدهد
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اولین درخواست و اقدام از دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه است که باید اجماعی جهانی علیه تروریستم تکنولوژیکی رژیم صهیونسیتی اتخاذ نماید. جلسه فوری سازمان کنفرانس اسلامی و تحریم سریع ادوات و تجهیزات وابسته به رژیم صهیونسیتی و حامیانش باید در دستور کار قرار بگیرد. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بکارگیری بهترین کارشناسان و نخبگان، ماهیت شرکت‌های همدست رژیم صهیونسیتی را برملا کند تا پشت پرده جنایت‌های آنان بر همگان آشکار شود و توسط کشورهای دیگر هم مورد اعتراض و پیگرد قرار بگیرند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ترورهای اخیر رژیم صهیونسیتی در لبنان با استفاده از ابزار ارتباطی و مخابراتی بیشترین ضربه را به شرکت‌ها و استارت‌آپ های فعال در این حوزه خواهد زد و جهانیان را نسبت به فناوری‌های روز دنیا بدبین خواهد کرد. از رئیس‌جمهور تقاضا داریم از فرصت حضور در سازمان ملل بیشترین بهره را ببرد و پاسخی درخور به جنایات رژیم صهیونسیتی داشته باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.