امکان وصول چک‌های دیجیتال سایر بانک‌ها در بانک رفاه

امکان وصول چک‌های دیجیتال سایر بانک‌ها در بانک رفاه

چهارشنبه, سپتامبر 25, 2024 - 12:25 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان بانک رفاه کارگران و به‌منظور توسعه خدمات الکترونیک، وصول چک‌های دیجیتال سایر بانک‌ها در این بانک امکان‌پذیر شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، این خدمت جدید به منظور کاهش مخاطرات و کاستی‌های موجود در فرایندهای چک کاغذی پیاده‌سازی و در حال حاضر از طریق سامانه‌های فرارفاه و موبایل بانک قابل ارائه به مشتریان این بانک است. 

براساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند با به‌روزرسانی و نصب نسخه 1.3.9 سامانه فرا رفاه از مسیر "خدمات - خدمات چک - چک دیجیتال - چک‌های دریافتی - برگه وصول نشده"، با انتخاب چک مورد نظر و گزینه وصول چک، از این خدمت جدید بهره‌مند شوند. 

شایان ذکر است، چک امن دیجیتال نوع جدیدی از چک است که سرعت، دقت و امنیت بیشتری در عملکرد و نقدشوندگی نسبت به چک‌های کاغذی دارد و تمام قوانین چک کاغذی برای آن قابل اجراست و با امضا دیجیتال دارای اعتبار است.

این چک کاملا بر بستر اینترنت و موبایل بوده و تمام مراحل اعم از صدور، دریافت، تایید اطلاعات و انتقال چک به شخص دیگر به صورت آنلاین و سیستمی و از طریق ابزاری همانند تلفن همراه اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این خدمت جدید بانک رفاه کارگران به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.