سومین همایش دفاتر استانی شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر» با هدف ارائه عملکرد شرکت و ترسیم اهداف آتی، چهارم مهرماه در هتل فردوسی تهران با حضور محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، حمزه آقابابایی، مدیرعامل شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر» و دیگر مدیران و کارکنان مجموعه برگزار شد.
همایش تحولآفرین «پرداخت الکترونیک سپهر» در دل بانکداری مدرن
همایش تحولآفرین «پرداخت الکترونیک سپهر» در دل بانکداری مدرن
به گزارش دیوان اقتصاد، محسن سیفی، ضمن قدردانی از عملکرد «پرداخت الکترونیک سپهر» گفت: براساس گزارشهای مستمر از شرکتهای ابزاری، «پرداخت الکترونیک سپهر» همواره عملکرد رو به رشدی داشته که ماحصل تلاش مدیران و همکاران در بخشهای مختلف مجموعه است اما نباید به این شرایط اکتفا کرد و همانگونه که بانک صادرات ایران جزء سه بانک اول کشور است، طبیعتا PSP زیرمجموعه نیز باید در این جایگاه باشد.
وی خاطرنشان کرد: نگاه تحولی در بانک صادرات ایران مبتنی بر تغییر بانکداری سنتی به بانکداری مدرن لازمه دنیای مدرن است و کسبوکار شبکه بانکی نیز یکی از تحولات مدرن محسوب میشود و برخلاف گذشته بانکها رقیب نیستند بلکه شرکتهای فناوری اطلاعات در بانکداری خرد با هم رقابت دارند.
سیفی ادامه داد: در حوزه سرویسهای پرداخت نیز تغییرات شگرفی پیشرو است چراکه نظام پرداخت در دنیا تغییر کردهاست.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در مورد نقش شرکتهای ابزاری گفت: سودآوری شرکتهای ابزاری نظیر «پرداخت الکترونیک سپهر» تا زمانی ارزشمند خواهد بود که در راستای اهداف بانک صادرات ایران باشد که خوشبختانه تاکنون این اتفاق رخ دادهاست.
وی افزود: علاوه بر تلاش مدیران و کارکنان پرداخت الکترونیک سپهر، بخشی از موفقیت مجموعه مرهون بازاریابی بانک صادرات ایران است که حضور در صنعت خودروسازی نقش بالایی در این زمینه داشتهاست و از همینرو انتظار میرود در قبال بسترسازی بانک، این شرکت نیز در کنار بازاریابی و ارتقای عملکرد مجموعه، توسعه بانک صادرات ایران را نیز در دستور کار خود قرار دهد.
سیفی اظهار داشت: بانک صادرات ایران توانست در سال گذشته ۲۷۰ هزار میلیارد تومان منابع جذب کند که رکورد بیسابقه در شبکه بانکی کشور است و در نتیجه اهتمام به بانکداری خرد و شرکتی بهدست آمده اما کسبوکار اصناف مغفول مانده است که پرداخت الکترونیک سپهر میتواند در کسبوکارهای متوسط بسیار موفق عمل کند و یاریگر بانک صادرات ایران باشد.
مدیرعامل بانک صادارت ایران در پایان از مجموعه پرداخت الکترونیک سپهر، تکریم مشتری و توجه به بازار رقابتی را به عنوان سرلوحه فعالیتهای شرکت خواستار شد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد