افتتاح کارگاه شیرینی‌پزی در زَهک سیستان‌وبلوچستان با حمایت صندوق کارآفرینی

افتتاح کارگاه شیرینی‌پزی در زَهک سیستان‌وبلوچستان با حمایت صندوق کارآفرینی

کارگاه تولید کیک و کلوچه در شهرستان زهک سیستان و بلوچستان با حضور خباززاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرینی امید و نژادرمضان مشاور اجرایی مدیرعامل صندوق، صفرپور مدیر پشتیبانی و دَهمرده فرماندار شهرستان زهک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد، وحید خباززاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرینی امید در این باره گفت: این کارگاه با دریافت تسهیلات 30 میلیارد ریالی از این صندوق از محل منابع تفاهم نامه صندوق با استانداری سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.

او با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های این صندوق کمک به اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته افزود: با بهره برداری از این طرح برای 10 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

غلامعلی صمصامی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان هم در این باره گفت: تاکنون از محل منابع این تفاهم نامه در شهرستان زهک 320 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده که منجر به اشتغال دائم برای 40 نفر شده است.

او با اشاره به خشکسالی بیش از دو دهه ای در منطقه سیستان اظهار داشت: تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید با استانداری سیستان و بلوچستان برای حمایت از مشاغل منطقه سیستان که وابستگی کمی به منابع آبی دارد در حال اجراست.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.