بانک رفاه؛ پیشرو در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه

‌‌رئیس هیئت مدیره این بانک تصریح کرد:

بانک رفاه؛ پیشرو در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه

رئیس هیئت مدیره بانک رفاه کارگران تصریح کرد: بانک رفاه در سال‌های اخیر در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، فراتر از منابع حاصل شده از حساب‌های قرض‌الحسنه، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، نجات امینی با بیان این مطلب در مراسم سی‌‌وهشتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران که صبح امروز یکشنبه 22 مهر ماه برگزار شد، افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی از سوی بانک رفاه کارگران در این سال‌ها از رشد قابل‌توجهی نسبت به گذشته برخوردار بوده و این در حالی است که منابع حاصل از حساب‌های قرض‌الحسنه به میزان مشابه رشد نداشته است.  

امینی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران ازجمله بانک‌های پیشرو شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه محسوب می‌شود تصریح کرد: بخش عمده جامعه هدف این بانک را کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که عموما حداقل دستمزد را دریافت می‌کنند و از نظر درآمدی جزو طبقات ضعیف جامعه محسوب می‌شوند و به همین دلیل بانک رفاه کارگران سعی کرده است تا به روش‌های مختلف از آنان حمایت کند. 

وی خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران در این سال‌ها توجه بیشتری به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران داشته است. پرداخت این تسهیلات یکی از ابزارهای حمایتی بانک رفاه از این افراد به شمار می‌رود و این بانک سعی کرده است با استفاده از ابزارها و روش‌های دیگری مانند خرید اقساطی کالا و خدمات، از آنان حمایت کند.

‌رئیس هیئت مدیره بانک رفاه کارگران در پایان به اقدامات این بانک در راستای ایفای نقش اثربخش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: برای این منظور تلاش کرده‌ایم اقدامات حمایتی را به سمت احداث، تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه‌تمام عام‌المنفعه که بهره‌برداری عمومی و اجتماعی مانند ساخت و تجهیز مدرسه، بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی و... دارند، سوق دهیم.

لازم به ذکر است، جوایز ارزنده سی‌‌وهشتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران، به مناسبت شصت‌وچهارمین سالگرد تاسیس این بانک در سال 1403، شامل 1.064 فقره جایزه ویژه نقدی هر یک به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، 664 فقره کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش 250 میلیون ریال، 664 فقره کمک‌هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش 50 میلیون ریال و 274.719 جایزه نقدی 2.500.000 ریالی است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.