بانک کارآفرین به مجمع می‌رود

بانک کارآفرین به مجمع می‌رود

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بانک کارآفرین در روز سه شنبه ۱۵ آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، بدینوسیله به استحضار تمام صاحبان سهام می‌رساند جلسه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این بانک در ساعت ۹صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۱۵ در محل سالن اجتماعات ساختمان اداری شماره ۲ بانک کارآفرین واقع در خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان کاج آبادی، پلاک ۷۵ برگزار می‌گردد.

بانک کارآفرین(شرکت سهامی عام)

شماره ثبت : ۱۵۷۹۱۵

شناسه ملی : ۱۰۱۰۲۰۰۶۲۲۶

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام

سهامداران و یا وکلای قاونی ایشان می‌توانند با ارائه اصل معرفی نامه معتبر به همراه کارت ملی جهت دریافت برگه ورود به جلسه مجمع از ساعت ۸:۳۰ صبح روز برگزاری مجمع به محل برگزاری مراجعه فرمایند.

پخش زنده جلسه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام از طریق سایت www.karafarinbank.ir در دسترس می‌باشد؛ لذا سهامداران می‌توانند پرسش‌های خود را در زمان پرسش و پاسخ در مجمع مطرح نمایند تا نسبت به پاسخگویی به ایشان مطابق با ضوابط مجمع اقدام گردد.

با توجه به الزامات قانونی در خصوص ثبت صورت حاضرین در جلسه مجمع مذکور همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران، وکلا و نمایندگان آنان جهت حضور در مجمع الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی می بایست اصل معرفی‌نامه با سربرگ شخصیت حقوقی که به امضای مجاز و ممهور به مهر شرکت را، جهت حضور ارائه نمایند.

دستور جلسه:
– استماع گزارش هیات مدیره و گزارش بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه.
– اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه بانک و اصلاح ماده ۶ اساسنامه.
– اتخاذ تصمیم درباره سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد.

هیات مدیره بانک کارآفرین (شرکت سهامی عام)




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.