قیمت طلا، دلار، سکه و ارز؛ اول آبان‌ماه

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز؛ اول آبان‌ماه

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۴ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۵۴میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۴ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۸ میلیون و ۹۱۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۷۳۱ دلار است.

در معاملات امروز (سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۵۰ هزار و ۲۹۶ تومان و حواله دلار با افزایش نسبت به دیروز به‌نرخ ۴۸ هزار و ۸۳۱ تومان معامله می‌شود.

گفتنی است؛ قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۴۲۶ تومان و نرخ حواله یورو نیزبا کاهش نسبت به دیروز به ۵۲ هزار و ۸۴۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۶۹۵ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز با افزایش ۱۳ هزار و ۲۹۶ تومان است. قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله با افزایش نسبت به روز قبل ۳۸،۴۲۷ ریال اعلام شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.