بانک ملی در مسیر توسعه خدمت‌رسانی به صنایع کلان کشور

بانک ملی در مسیر توسعه خدمت‌رسانی به صنایع کلان کشور

مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: این دیدار ها سرآغازی برای افزایش تعاملات با گروه خودروسازی سایپا و منشا خیر در مسیر خدمت رسانی به مردم کشور خواهد بود.

به گزارش دیوان اقتصاد، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا بر توسعه همکاری و خدمت رسانی به صنایع کلان کشور تاکید کرد و گفت: بانک ملی ایران با توجه به ۹ دهه قدمت مورد اعتماد مردم ایران بوده و طی این سال ها همواره منابع دولتی در اختیار داشته است اما بانک ملی ایران اکنون در مسیر جدیدی گام برداشته و در کنار ارائه خدمات بانکی به ۵۵ میلیون مشتری به منظور توسعه زنجیره خدمت رسانی و به منظور حمایت از تولید و تنوع دهی به سبد مشتریان در حال توسعه خدمت رسانی به بنگاه های بزرگ تولیدی کشور است.

در مسیر چابک سازی فرآیندها

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: به منظور ایجاد بستر های مناسب برای ارائه خدمات مناسب و با حداقل تشریفات اداری کمیته اعتباری برای مشتریان کلان بانک ایجاد شده است تا با رعایت حدود و اختیارات امکان تامین مالی فوری برای صنایع و ارائه خدمات ویژه به این مشتریان ارائه شود.

بانک ملی ایران بزرگترین حامی مردم

نجارزاده در ادامه گفت:  با اقداماتی صورت گرفته  به زودی تمام خدمات بانکی خرد را به صورت برخط به مشتریان ارائه خواهد کرد و محصولات متنوع کاملی را در زنجیره ارزش به مشتریان خرد به منظور رفع نیازهای مردم ارائه می کند.

تحول در خدمات به ایستگاه شعب رسید

نجارزاده در پایان گفت: بانک ملی ایران با اعتبار اعتماد مردم ایران بانک ملی است و تمام اقدامات بانک باید در مسیر ارائه خدمات به مردم کشور باشد. در همین راستا در کنار ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مردم و تامین مالی و توسعه همکاری با صنایع کشور شعب بانک نیز به زودی چهره خود را برای این پوست اندازی آماده می کند تا بر بستر یک بانک با اصالت و مردمی خدمات مدرن و متنوع با چاشنی حمایت تولید ارائه شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.