ایجاد شهرک های جدید پتروشیمی

معاون وزیر نفت خبر داد:

ایجاد شهرک های جدید پتروشیمی

چهارشنبه, می 24, 2017 - 12:48 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون وزیر نفت از افزایش تولیدات پتروشیمی در پایان سال ۹۶ به میزان ۷۲میلیون تن خبر داد و گفت : شهرک های جدید پتروشیمی در پارسیان، چابهار، جاسک، قشم و کیش در دست احداث است.

به گزارش دیوان اقتصاد، مرضیه شاهدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به میزان تولیدات سالیانه محصولات پتروشیمی، گفت: ظرفیت ایجاد شده در صنعت پتروشیمی تولید سالانه 61میلیون تنی است، که در پایان سال 95 حدود 51 میلیون تن تولید سالانه مواد و محصولات پتروشیمی بوده است.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، افزود: با افتتاح طرح هایی همانند فاز 3 پتروشیمی پردیس، متانول مرجان با تولیدات یک میلیون و 650هزار تنی، متانول کاوه با تولیدات2میلیون و 300هزارتن و فاز نخست پتروشیمی بوشهر تا پایان سال میزان تولیدات پتروشیمی به 72میلیون تن می رسد.

**ایجاد شهرک های جدید پتروشیمی در پارسیان، چابهار، جاسک، قشم و کیش

شاهدایی با اشاره به برنامه های شرکت ملی صنایع پتروشیمی، برای توسعه شهرک های پتروشیمی، ادامه داد:شهرک های پتروشیمی در حال افزایش است و غیر از دو منطقه عسلویه و ماهشهر، در منطقه پارسیان کنارعسلویه، چابهار، جاسک، قشم و کیش برنامه هایی برای توسعه شهرک های پتروشیمی وجود دارد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، تصریح کرد:برنامه و سیاست های کلانی برای توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در حال تدوین است، که در سال 96 ارائه می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.