تحول در بانک ملی با حرکت به سوی نهادینه‌سازی فناوری

تحول در بانک ملی با حرکت به سوی نهادینه‌سازی فناوری

مدیرعامل بانک‌ ملی ایران در همایش بررسی و ارزیابی عملکرد اداره امور شعب جنوب تهران گفت: لازم است در طراحی و ارائه محصولات و خدمات سلایق و نظرات مشتریان درنظر گرفته شده و مشتری محوری سرلوحه عملکرد همکاران باشد.

به گزارش دیوان اقتصاد، ابوالفضل نجارزاده  با اشاره به اینکه یک قرن زحمت گذشتگان بانک ملی ایران که همواره برای مردم منشأ خیر و برکت بوده به دستان ما امانت سپرده شده است، تصریح کرد: ما باید امانت دار خوبی باشیم و این میراث را امروز همگام با پیشرفت تکنولوژی حفظ کنیم، نگاه و روند سنتی‌ که تا کنون در بانک ملی جاری بوده باید گام به گام تغییر کرده و نگاه جدید مبتنی بر فناوری، نهادینه و فرهنگ‌سازی شود و برای دستیابی به این مهم چاره‌ای جز تغییــر نگاه در بانک ملی ایران  نداریم.

نجار زاده با بیان اینکه سال گذشته به قله اهداف مورد نظر همچون انضباط مالی، کاهش ناترازی‌هاو دستیابی به سهم بازار و موارد دیگر  دست پیدا کردیم، خاطر نشان کرد: بدون شک با نقش آفرینی تمام همکاران در هر جایگاه می‌توانیم در پایان سال نیز مجدد اهداف مشخص شده خود را محقق کنیم .

وی با تاکید بر لزوم  داشتن بهترین عملکرد در ارائه تسهیلات خرد، تکلیفی و طرح‌های توسعه‌ای، افزود: دستیابی به این اهداف منوط به انضباط مالی است. 

نجار زاده ادامه داد: صنعت بانکداری از ساختار شعبه‌محور و فرد محور گذر کرده و اکنون باید به ابزار‌ها و حوزه فناوری اطلاعات توجه شود و مشتری محوری همواره سرلوحه عملکرد همکاران باشد و در طراحی و ارائه محصولات و خدمات از نظر مشتریان بهره‌مند شویم.

در پایان از شش نفر از مدیران شعب اداره امور شعب جنوب تهران قدردانی شد.

گفتنی است همایش بررسی و ارزیابی عملکرد اداره امور شعب جنوب تهران با حضور اعضای هیات عامل،معاونین و مدیران ادارات برگزار شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.