قائممقام بانک سینا رقابت در عرصه بانکداری دیجیتال را متاثر از مشتری محوری و بازاریابی هوشمندانه دانست.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
بازریابی هوشمندانه؛ کلید موفقیت در عصر بانکداری دیجیتال
بازریابی هوشمندانه؛ کلید موفقیت در عصر بانکداری دیجیتال

به گزارش دیوان اقتصاد، چنگیزمروج، قائممقام بانک سینا، در همایش معاونت بانکداری با تبیین استراتژیهای بانک در نظام بازاریابی گفت: صنعت بانکداری به دلیل تقاضای مشتریان برای محصولات جدید و متنوع دچار تحولات قابلتوجهی شده است و بازاریابی هوشمندانه مسیر موفقیت در عرصه دیجیتال را تسهیل میکند.
مروج با بیان اینکه بانک به کارکنان توانا نیازمند است، تصریح کرد: مهمترین خصلت اولیه کارکنان توانا این است که یاددهنده و یادگیرنده خوبی باشند تا در مسیر دیجیتالی شدن با تکیه بر توان و دانش خود دیگر کارکنان را همراهی کنند.
قائممقام بانک سینا تصریح کرد: تغییر شیوه مدیریت از محصول محوری به مشتری محوری، مدیریت بهینه سبد مشتریان، تمرکز بر طراحی محصولات با در نظر گرفتن نیازهای متفاوت گروههای مشتریان از عوامل مهم و حائز اهمیت این مسیر است.
مروج در بخشی دیگر از سخنانش بازاریابی را بر سه رکن مهم بازارشناسی، بازارسازی و بازارداری تقسیم کرد و گفت: بازارشناسی مبتنی بر شناخت رقبا و مشتریان و نیازهای آنان، بازارسازی مبتنی بر خلق و نفوذ در به دست آوردن سهم از بازار و بازارداری که مربوط به حفظ و نگهداشت مشتریان و سهم از بازار است.
قائممقام بانک سینا بازاریابی زنجیرهای را برای بانک سودآور دانست و خاطرنشان ساخت: بازاریابی زنجیرهای به تلاش کارکنان در نگهداشت و وفادارسازی مشتریان برمیگردد و اینکه نیاز مشتری را به درستی درک کنیم و در بازار رقابتی امروز، متناسب با آن خدمت و محصول طراحی کنیم.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 284,050 | |
دلار | - | 1،550,600 |
لیر | 27,200 | |
پوند | 1,340,700 | |
یوان | 142,800 | |
یورو | 1,139,800 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 944,900,000 | |
سکه تمام | 889,700,000 | |
سکه نیم | 605,000,000 |